UYARI: Bu hikayede fazlasıyla küfür ve argo mevcuttur. Kitap EŞCİNSEL içeriklidir. Rahatsız olacaklar kendileri bilirler. Banane! Okumayın olum rahatsız oluyorsanız. Bana duyar kasmayın.
Kalan sağlar bizimdir. Keyifli okumalar.
"Oğlum ben yapamayacağım lan. Mesaj falan atamam!" Korkuyla karışık heyecan içinde söyledim. Karşımda dikilen en yakın arkadaşım ise gözlerini kısmış bana bakıyordu. Beni kınadığı belliydi. Ama ben o bakışların etkisi altında kalamayacak kadar korkakdım.
"Mal mal konuşma! Götümüzü yırtmadık mı o numarayı bulacağız diye? Emeklerimiz boşa mı gitsin istiyorsun amına koyayım?"
"Kanka bekaretim bir tek ona ait. Benden sana fayda yok. Beni unut sen." Dedim ve kafama inen şaplakla acı içinde inledim. Sert vurmuştu şerefsiz, it oğlu it.
"Başlıycam şimdi bekaretine! Mesaj at lan adama!" Kulağımın dibinde bağırdı en yakın arkadaşım. Haklıydı. Behlül'ü bu mevzu yüzünden çok darlamıştım. Bakmayın öyle adamın adını ben Behlül koymadım. Anası babası ne olacağını daha yeni doğduğunda anladılarsa demek...
"Tamam be ne kızıyon? Adam mafya korkuyoz her halde. Ya beni bulur da beni sikerse? Beni beni kankini!"
"HasbinAllah! Lan oğlum amacın zaten o!"
Bir kez daha haklı olduğu gerçeği ile yüzleştim. Benden başka haklı olan insanlara katlanamıyordum. Sinir bozucuydular. Beni anlıyorsunuz değil mi? Bazen ben bile kendimi anlamakta zorluk yaşıyordum. Hoşlandığım beye mesaj atmak bu kadar zor olmasaydı keşke.
Sıkıntıyla tekrar telefonumun mesaj uygulamasına girdim. Oradaydı işte numarası. Listenin en üstünde. Herkesten önce, herkesten daha uzak...
Yıllarıdır ona deliler gibi aşıktım. Onu ayda sadece bir kere görebilirdim. Eğer şansım yaver giderse o da. Ümit adında umutsuz biriydim ben. Negatif duygular etrafımı kuşatırken en yakın arkadaşımın omzuma dokunmasıyla, ona baktım. Bana güven verir gibi gülümsedi. Bir çok şey demekti bu gülümseme. Korkma demek, ben yanındayım demek, yapabilirsin demekti. Sonunu düşünmek artık kar etmeyecekti. Bu aşkı daha fazla içimde tutamazdım. Ona karşı derin aşkımın, sevdamın, bağlılığın sonunda özgür olma vakti gelmişti.
Parmaklarım isminin üzerine dokundu.
Ve ona yılllarca içimde kalan aşkı anlatmak için derin bir mesaj yazdım. Beni anlardı umarım.
05.......23: 40 yıllık yoğurtcuyum böyle kase görmedim.
Hassiktir! Yanlış yazdım lan! Benim aşk dolu mesajım böyle olmayacaktı. Stres senin ananı bacını sikeyim. Bi siktir git artık. Gençliğimi yedin!
Mesajı görmeden onu engellemeliydim. Yeni hat alır tekrar denerdim. Fakat olmadı. Hayat bana bir kez daha 'Al umuna kodum' dedi. Mesajım mavi tik oldu.
Buyrun cenaze namazıma.
***
Bölüm sonu kamu spotu: Sevdiğiniz kişelere ilk mesajınız kaseleri hakkında olmasın. Kase sevmek acı verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMCIM/ BOY×BOY/ TEXTING
Teen FictionO bana tecavüz etmiyor. O zaman ben ona ederim. Mafya olması sikimde değil(!)