Ben geldim. Bölüm ayıplıdır. Herkes kaldiramayabilir Fırat için fantastik şeyler düşündüm ama bu kadar oldu. Neyse rahatsız olanlar okumasın amk. Elli kere söyletmeyin. Kalan sağlar da yorum yaparsa sevinirim. Görüşürük...
Sonunda Fırat ile yanlız kalmıştık.Sahiden elektrik sigortalarını attırıp milleti evden kovmuştu.
Karanlıkta saf saf birbirimize bakıyorduk.
Ne yapacağımı hiç bilmiyorum bakmayın öyle. Utanıyorum.
Fırat boğazını temizlediğinde daha çok gerildim.
"Karanlıkta oturmaya devam mı edeceğiz?"
Mümkünse sonsuza kadar evet.
"Şartelleri düzelteyim ben." Diyerek ayağa kalktım. Gergin ortamdan biraz ayrılmam benim iyiliğime olurdu.
Bileğime sarılan elle kaldım. "Kalsın. Şimdi ışığı gören böcek gibi başka biri gelir." Dedi.
Mantıklıydı ama ben iyi değildim.
Ah kalbim!
Beni yanına çektiğinde dengemi kaybedip kucağına düşmüştüm. Dışarıdan ışık sayesinde evin içi kapkaranlık değildi. Fırat'ın güldüğünü görebiliyordum bu yüzden.
Elleri belimi bulurken beni kendine biraz daha çekti. Nefesi enseli okşarken derin bir soluk aldım. Oksijen yetersizdi.
Elleri karnında dolaşmaya başlayınca kendimi daha fazla tutamayacağını anlamıştım. Aniden kalkıp ona dönük bir şekilde kucağına geri oturdum.
Elleri tekrar belimi bulurken ben yüzünü avuçlarımın arasına alıp ılık nefesini içime çektim. Dudaklarına kapanırken ona daha yakın olabilmek için çabaladım.
Dili dilimle buluştuğunda titredim. Üzerimdeki etkisi asla geçmiyordu. Her seferinde daha çok sarsılıyor asla alışamıyordum.
Dudaklarıma inlerken kendimi ona sürttüm.
Beni koltuğa atıp üzerime uzandı. Tekrar dudaklarımız buluştu.
Elleriyle ellerimi tutup başımın üstünde sabitlediğinde kendimden geçmek üzereydim.
Üzerindeki kazaktan kurtulması için asıldım. O ise pantolonun kemerini çözmek ile uğraşıyordu.
İkimizde çıplak kaldığımızda, kulağıma fısıldadı. "Dayanamıyorum artık."
Bacaklarımın arasına girerken gözlerime bakıyordu. Karanlıkta parlayan mavileri beni kendimden geçirmeye yetiyordu.
Yavaşça uzunluğunu içime itti.
Kuruluk canımı yakıyordu ama aynı zamanda haz da veriyordu.
Yavaşça içimden çıkıp geri girdi.
Kendimi ona ittim.
Gözlerim kararıyordu.
O yavaş yavaş hızlanırken, ben sadece ona ayak uydurmaya çalıştım.
Daha fazla istiyordum onu.
Bacaklarım beline sarılırken boynumu yalıyordu.
Beyaz omuzlarına dişlerimi geçirdim. İnledi. Penisinin içimde seyirdiğini hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMCIM/ BOY×BOY/ TEXTING
Ficção AdolescenteO bana tecavüz etmiyor. O zaman ben ona ederim. Mafya olması sikimde değil(!)