044

25.3K 1.3K 245
                                    

 ''Bu herifin evi yok mu?'' 

Behlül oturduğu tekli koltuktan, somurtarak sordu. Fırat bir kaç gündür devamlı bize geliyordu. Ben halimden gayet memnundum ama canım kankam için aynı şeyi söyleyemeyecektim. Sürekli laf dalaşına giriyorlardı. 

 Araları iyi sanıyordum ama pek öyle değildi anlaşılan. 

''Benim evim Ümit bir kere. Kalk git kendine ev bul.'' Fırat beni kollarının arasına alırken, başım döndü. Ne güzel şeyler diyordu öyle. Allah'ım kalbim eriyecekti!

''Iyy hem mafyasın hem kırosun! Sana kankamı nasıl verdim bilmiyorum. Resmen şuraya kusacam. Öğk!'' 

Yüzünü buruşturarak kusma ifadesi yapan Behlül Utku beni gülümsetti. Fırat'a biraz daha sokuldum. Bana ev demişti ya. Bana bana, biricik Ümit'inize...

Saçlarıma öpücük kondururken dizimde tekme hissettim. "Ya ne vuruyon be amına kodumun delisi?" Diye çıkıştım Behlül malına. Herif iyice işsizlikten kafayı yemişti.

"Yanımda bari oynaşmayın! Aklıma inlemeleriniz geliyor. Midem bi saniye..."

"Gerizekalı" Fırat'la aynı anda söyleyince gözlerini devirdi. Vallahi mal bu çocuk.

Fırat ise gülümseyip, parmaklarıyla çenemi sardı. "Ne güzel geri zekalı diyon sen öyle."

Yutkundum. Adam her gözümün içine baktığında götü başı dağıtasım geliyordu.  Hâlâ bakmaya devam ederken gözlerinin dudaklarıma kaydığını gördüm. Benim de gözlerim o bakınca dudaklarına kayıyordu. Şaşı olacaktım amk.

"Siz ben yokmuşum gibi davranın. Behlül Utku kim ki zaten?

  Gidiyorum. Dışarıda hayatımın aşkını bulup size hava atcam. Allah belanızı versin ya!"

  Ama sikerlerdi böyle işi. " Bekle bir saniye." Diyip beni saran kollardan ayrıldım.

"Lan şeref yoksunu, sen Fırat'a beni kuzeni için satmadın mı? Git ona mesaj atsana sen!"

Behlül Utku malının gözleri irice açıldı. "Ay ben onu unuttum Ümitciğim! Gidiyorum kıza mesaj atcam. Size haber veririm.

Haydi def olayım. Sizde yiyişin. Iykk midem öğk!"

Arkasından tuhaf tuhaf bakakalmıştım. Salaktı bu çocuk yemin ederim.

"Yanımızda niye mesaj atmadı bu salak?" Diye söylendim.

Fırat beni yanına çekiştirdi. "Yanlızken daha iyi saçmalar bence. Sen bırak yamacıma gel bakalım."

İçim bir tuhaf oldu.

Beni kendine çekerken gülümsemesi büyüyordu.

"Annem bana dedi ki mafyalardan ve kötü adamlardan uzak durmam gerekiyormuş."

Kahkaha attı. Elleri belimdeyken "Çok doğru demiş. Kötü ve mafyalardan uzak durmalısın. Ama meşru iş adamlarına izin var. Adı Fırat olana sadece." dediğinde bu sefer ben kahkaha attım.

Uzanıp alt dudağıma öpücük bırakıp geri çekildi. Gülümsemem kaybolmadan ben de onun alt dudağından öpüp geri çekildim.

"Buna sabaha kadar devam etsek ya biz."  Deyip beni koltuğa çekti. Kolum hala alçıdaydı. Ama yine de engel olmuyordu. O dudaklarıyla bana cenneti sunarken ona karşılık verebiliyordum.

Dili dilimle buluştuğunda inledim.

Daha da hırslanmış olacak ki diliyle üst damağıma vurdu. Sadece bununla bile gelebilirdim.

Daha da yanıma çekmek için uğraştım. Pek rahat bir yerde değildik ama mutluydum.

Öncesinde tüm bunları hayal bile edemezdim.

Elleri bacaklarımda dolanıp kasıklarımı bulduğunda, kendimi eline itmeye çalıştım.

Çoktan sertleşmiştim.

Oda sertleşmişti. Avcumun içindeki aletini içimde hissetmek istiyordum.

Deliğimin karıncalandığını hissediyordum.

Dudakları boynuma indiğinde, kendimden geçmek üzereydim.

"Kanka ya benim şarj aletini unutmuşum."

Behlül malının sesiyle donup kaldık.  Fırat'ın sinirden alnındaki damar belirginleşti. 

"Ayy siz yiyişcektiniz dimi? Ben onu unutmuşum enişteciğim!

Ben yokmuşum gibi devam edin diycem ama sikcen bizim oğlanı. Ben şu sehpadan şarj aletimi alayım. Gidicem gelmiycem. 

Gözlerim kanıyor."

Bize daha da yaklaşırken eliyle gözlerini kapattı.

Ben tepki vermeden izliyordum.

Hala hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Fırat ise daha sakindi.

Behlül Utku çıkarken kahkaha atıp kapıyı çarptı. Çok komik amına kodumun malı.

Fırat ise bana bakıp "Haydi kalk hazırlan gidiyoruz." dedi.

"Nereye be?" Ay sevişemedik diye beni vurmazdı dimi bu adam? Valla ben masumum.

Üzerimden doğrulup telefonunu telefonumu aldı. "Şimdi de annen gelecek. Ben mesaj atarım. Bende kalacağını."

"Sende mi kalcam?" Saf saf sorduğumda, yüzüme bakıp "Evet. Haydi git kıyafetlerini al. Yada siktir et benden giyinirsin." deyip beni çekiştirmeye başlamıştı.

"Nerden çıktı bu şimdi?"

"Sevişmemiz gerek ama bir türlü başaramıyoruz. Ben iş yaparken bu kadar sabote edilmiyorum.

Bana gidelim. Sabaha kadar sesini duymak istiyorum."

Azmıştı bu herif! Eh bana daha fazla dayanamazdı.

"Fırat önce hastaneye uğrasak.

Şu alçıdan kurtulsam?"

Kahkaha attı. "Yemin ederim senden çıkan ikici en mantıklı fikir. İlki bana aşık olmaktı."

Salak...

***

Kamu spotu: Mafya sevgilinizle yalnız kalabileceğiniz yerler olsun. Her şeyi göze almadan yalnız kalmayın ama.

AŞKIMCIM/ BOY×BOY/ TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin