021

28.7K 1.6K 233
                                    

Aşkımcım: Müjdemi isterim

Manyak: Yoksa birden bire bana aşık mı olduğunu anladın
Yaa seni çılgın
Onca sene bekledim yüz yüzeyken söyleseydin bana aşık olduğunu
Öpüşür koklaşır sevişirdik
Dayanamadın dimii😍😍
ÇOK MUTLUYUM
SONUNDA BANA AŞIK OLDU

Aşkımcım: Şimdi sana artık evden dışarı çıkabileceğini söyleyecektim desem çok mu üzülürsün?

Manyak: Hayallerim yıkılır

Aşkımcım: ....
O zaman şaka şaka bir müjdem yoktu heyecanlan diye dedim

Manyak: 😊
Ben gideyim azcık işim var

Aşkımcım: Ne işi? (Görüldü)

İçimde hiç iyi bir his yok

Bu normal değil

Mesajlarım neden tek tikle sınırlı kalıyor?

İnterneti neden kapattın?

Bir dakika sen?

Arayacağım seni hemen!

----------

Biraz önce okuduklarım gerçekten üzmüştü beni. Alışıyor olmalıydım ama alışamıyordum.  Onun beni sevmeyeceği fikrinden nefret ediyordum.

Her defasında üzülüyordum bunu belli etmemek için çabalasamda bu gün başarılı olamamıştım. Onunla daha fazla konuşmaya katlanamamıştım.

Gözlerim hala ıslakken telefonumun sesini duydum. Niye çalıyordu bu amk telefonu? Eğer Utku ise çok pis küfür edecektim.

Ama değildi. Bir an için nefes alamadım. Beni arıyordu.

O

Beni

Arıyordu.

Peki ama neden?

Öylece ekrana baktım. Onun daha önce sesini duymamıştım. Evet evet sesini bile duymadığım birine aşık olmuştum. Ne var bunda amk?

Olayın farkındalığını ile vücudumda ki tüm kan beynime hücum etmiş gibi hissettim. Kafamdaki basınç o kadar şiddetliydi ki bir an için nefes alamadım. Ellerim titrerken telefonu cevapladım.

Fakat bir süre ne diyeceğini bilemediğim için telefon kulağımda öylece bekledim. Karşıdan bir ses gelmesini beklesem de kimse bir şey demedi. Sadece kulağımı okşayan sessiz nefesleri duyuyordum.

Bana nihayet 'Orada mısın?' diye sorduğunda. Gerçekten öldüğümü düşündüm. Az önce ağlarken şimdi ne tepki vereceğimi kestiremiyordum.  Ona ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. Konuşmayı yeni öğrenen çocuklar gibi hissettim kendimi.

Sesim titrerken 'Buradayım.' dedim.

'İyi misin?' Diye sordu. Tabi ki değilim!

Şaka mı bu amk? Hiç komik değil!

'Evet.' Diye yanıtladım. Sesim kırık dökük geliyordu ama elimden gelen bir şey yoktu asla çok iyi bir oyuncu olmamıştım ben.

' Bana pek öyle gelmiyor. Az önce istemeden yine seni kırdım sanırım.'

Evet amk çocuğu ne var bana hemen aşık olsan da uğraştırmasan. Ama yok illa Ümit sürünsün, onun ağzına şıcam peşindesin.

'Yok önemli değil. Ben biraz kötü bir gün geçiriyorum da ondan şey oldu.'

'Anladım. Mesajlarıma cevap vermediğinde seni merak edip aradım. Umarım rahatsız etmemişimdir.'

Ne rahatsızlığı amk senin sesinle boşalabilirdim bile ama az önce başka bir yerden boşalmıştım. Ağlamıştım.

Herifin sesi harbi çok seksi. Alçak ama tok. Kulağıma beni fısıldasa ne kadar güzel olur. Sevişirken mesela.

' Annem çağırmıştı.'

Yalan. Külliyen yalan. Cehennem beni bekliyor. Bence en büyük günah sevdiklerimize yalan söylemek. Bu yüzden çatır çatır yanacağım.

'Anladım. Keyfin yok gibi. Üstelik mesajlarda olduğundan daha az konuşuyorsun. Benden çekindin mi yoksa?'

'Aslında hayır ama aramanı beklemiyordum. Biraz şaşkınım.  Ayrıca sen de bu kadar çok konuşmazdın.'

Güldü. Ben öldüm. Lanet kafam neden kayda almadım. Ne kadar güzel güldü. Yemin ederim kulaklarım daha önce bu kadar güzel başka bir ses duymamıştır.

'Sesini duyunca daha çok konuşmak istedim sanırım. Sen de daha çok konuşursun diye.'

Biri beni vursun!

Ben cevap veremeyince tekrar güldü ama bu sefer daha sesliydi. Sürekli gülüyordu.  Aman Allah'ım sen aklıma mukayyet ol.

'Utanmış halini çok merak ettim.'

'Kes şunu. Telefonda seks yapmaya çalışan elli yaş üstü abaza dayılar gibi konuşuyorsun!'

Sonunda patladığımda daha çok güldü. Kalbim gerçekten iyi değildi.

Ama daha iyi olmadı kalbim.

'Elli yaş üstü abaza dayı değilim ama belki amacım telefonda seks yapmaktır.'

Panikle telefonu kapattım.

Olduğum yerde öylece kalmaya devam ettim. Biraz önce ne dedi o?

Allah'ım sen bu kulunu yolundan ayırma yarabbim.

***
Kamu spotu: Mafya olan flörtünüzden her an her şeyi bekleyebilirsiniz. Olaylar karşında çok tepki vermemeye çalışın.

AŞKIMCIM/ BOY×BOY/ TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin