6.BOLUM

13 7 0
                                    

**ERTAN**

Bugun bayagi yorulmusum. Yatagima uzandigimda anladim. Yemegide cok kacirdim. Hazimsizlik cekiyorum vallahi. Ah anne ah niye guzel yapar ki bu yemekleri al iste cok yiyince sistim. Nerde kaldi bu erdinc. Bi cikamadi odasindan az hizli olsaya cok heyecanliyim onunla cok ozel seyler paylasicam. Tabi benim odanin yolunu bulabilirse . Cok gecmedi kapim vuruldu. Girmesini bekledi. Girmedi. Tekrar vurdu. Kalktim soylenerek"oha oglum ya girsene davet mi bekliyorsun" kapiyi actim.elinde nescafe kupalari ile bekliyor kapinin onunde iceri girdi."kirmam mi lazim abi su kapiyi acman icin elim agirdi:. Masanin ustune koyup oturdu masanin koltuna. Bende yatagimin kosesine oturdum." Nerdesin oglum tum ahaliyemi nescafe yaptin "
Abime gulerek "evet birazdan siralanirlar kapiya ne sacmaliyorsun abi yaaa"
Gulumseyerek ayaga kalktim. Kahve kupasini elime aldim. Bir yudum alip yatagin kenarina oturdum." Kahveni al yanima gel otur sana cok ozel seyler anlaticam"
Kahvesini eline aldi yatagin diger kenarina oturdu." Ee hadi anlat neymis o ozel sey"
Derin bir nefes alip icimden gelen heyecani bastirdim."bir hafta once bir kiz gordum. Ve bir baska hissediyorum"kelimeler agizimdan cikarken ucmak geliyor icimeden.
Kalbim niye kut kut diye atiyor anlamis degilim.
"Eeee abi baska gordun ne oldu. Tanisabildin mi kizla nasil biri az anlatsana"
O an geldi gozlerimin onune sanki saniyeler once yasamis gibi hissediyorum. Erdincin dokunmasiyla uyandim.
"Hadi abii anlat daha"
"Tamam tamam. Ic tasarim okudugumu biliyorsun ve gecen hafta isi kaptigimida biliyorsun. Ilk is gunumde gordum. Bir kiz arkadasi vardi yaninda,bende anlasmayi yaptim. Imzayi attim gelen isleri gozden geciriyordum. Arkasiyla lobiye geldi. Yanindaki arkadasinin annesi evin ic dekorasyonunu degistiricekmis. Daha once ki degisim isinide bizim sirket yapmis. Tekrardan bizim yapmamizi istedi. Ama o hic konusmadi sesini hic duymadim. Arkadasi konustu anlatti da anlatti. Kendini begenmis bir tipti.
Ama o kadar sessizdi ki sakindi yuzume bir kere bile bakmadi. Zayif uzun boylu bembeyaz teni var. Hic gunes gormemis gibi. Resimle ilgileniyor ama elinde resim dosyalari malzemeleri vardi. Buyuk bir ihtimalle lise sonda hangi liseye gittigini dahace arastiramadim. Yeniyim diye iside savsakliyamiyorum ki. Ama ogrenicem bu hafta kiz yine gelicek sonra evlerine gidicem. Belki kizin agizindan laf alirim."
Saskin saskin bana bakiyordu. Hic duymuyormus gibi." Ne o sastin"
Gulumseyerek "evet hemde buyuk bir sok sen bayagi etkilenmissin bu kizdan. Anlat anlat bitiremiyorsun."
Kupayi yere birakip gulumseyerek yataga uzandi. Ilk kez birine boyle hissetmem tuhaf mi. Garip mi"
Abimin kenarina uzanip"ilk kez oldugu dogru daha once bir kiz icin konustugunu hic duymadim agizindan"
Erdince donerek"bana diyene bak sen kac kez konustun benimle sifir. Sen daha once hic bir kiza boyle bir sey hissettin mi"
Tavana bakarak bir dalginlik yasar gibi oldu. Ve o an anladim ondada var bir seyler.dogruldum ve gulerek.
"Sende bir kizdan hosaniyorsun. Tabi ya hoslaniyorsun dimi"
Onu soruya bogdum.
Dogruldu. Poyasi cikmis yuz ifadesi gibi kipkirmiziydi."ya yok oyle bir sey uydurma hemen"
Ayaga kalkip oynamaya basladim.
"Heyooo sende birinden hoslaniyorsun hoslaniyorsun"
Yanima gelip  beni oyle bir sey olmadigina ikna etmeye calisiyordu.
"Yok oyle birsey abi yanlis anliyorsun."
Omuzlarindan tuttum ziplamaya devam ettim."hadi yeme beni itiraf et"
Aglama derecesine geldi karsimda"abi ya yapmaya yok oyle birsey"
Durup gozlerine baktim."yemin et benim ustume olmadigina"
Gozleri buyudu. Durdu derin bir nefes aldi. Onu birakip yatagin kenarina oturdum.kupami elime alip bir yudum aldim."hadi otur basla anlatmaya"
Yanima geldi. Oturdu. Karsisina bakarak derin bir nefesle basladi."bir kere resim kursuna girerken onunla merdivenlerde carpistik. Oda benim hic yuzume bakmadi. Oda kursa gidiyormus ben sinifa girdim. Pesimden o geldi. Okulun en yetenekli resim yapan kiziymis. Bir sarmasik gulleri cizdi dakkalar icinde hayret kalirsin. Zil caldi toplanip ciktik. Aklima geldi kapsonumu sinifta unuttum geri dondum onu almak icin kapiyi acinca sinifa girerken bu seferde ben carptim ona malzemelerini toplmak icin hemen egildi. Bende egildim. Yardim etmek icin ,ve tokustu kafalarimiz. Ve o an bakistik ilk defa cok guzel gozleri vardi. Ne griye benziyordu. Nede laciverte cok degisik bir goz rengi vardi. Saniyeler surdu ama sanki bana saatlerce surmus gibi geldi. Ve malzemelerini toplayip hizlica yanimdan gitti. Bende eve geldim sonra bu kadar"erdinc bana anlatirken hislerini ben  hulyalara dalmistim. Beni birden durterek kendime getirdi."bakalim ilk kim kiza acilip hislerini soylicek sevgili olucak"
Bana bakip guldu."sacmalama abi yaa "" cok ciddiydim.gercek diyorum"
Bana inanmadi. Ayaga kalkti."neyse abi gec oldu. Sen ise ben okula gidicem hadi iyi aksamlar" odadan cikti. Ben yatagima sepe serme serildim. Yorganima o kizi hayal ederek sarildim. Ve gozlerimi o yanimdaymis gibi yumdum.
*******    *********

GÜNAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin