***AYLA***
Canim inanılmaz sıkılıyordu. Gördüklerim nefesimi kesmisti. Gunay bildigimiz gunay ve erdinc onlari o halde gorucem ölsem aklıma gelmezdi.
Erkeklerden tiksinen gunay, kizlara hic yuz vermeyen erdinc oda erkekleri sevmeyen bir kizda ne buldu. Anliyamiyorum.
Aylar oldu bu durumu bilip susmak cok zor ne kadar daha icimde tutabilirim hic bilmiyorum inanilmaz feci bir şey bu istemedigin seyleri görüp susmak.
Arada cok laf attim gunaya hic donup bile bakmadi bana.
Ansilan hic de konusmayi düşünmüyor.Konusamadimiz icin hic birseyde soramiyorum. Belki bana anlatirdi eskisi gibi olsaydik.
Ama yediremiyorum erdincten bende hoşlanıyordum. Niye bana degilde ona karsi birsey duymaya basladi.
Ben belkide gunaydan daha guzelim daha sexsiyim niye ben degil o .
Her okul cikisi gizli vedalaşmalarinda ki opuslerini görmek ölüp dirilmek gibi bir şey.Kendimi öldüresim geliyor görünce.
Erdince eski gibi yine takiliyorum artik hic birsey yapmıyor.
Bu gun okulda siradayken kimseye çaktırmadan gunaya opucuk attigini gordum. Cok sinirledim.
Gunayda utanir gibi gülümseyerek başını egip eliyle agizini kapatti.
Ve bir zaman sonra siniflara dagilirken iceri girerken erdinc kalabaligin icinde kimse anlamaz diye gunayin ellerini tutup siniflara yanasana kadar beraber yurudeler siniflara yanaşinca ayrilip siniflara girdiler.
Gunay sinifa girdi. Pesine ben girdim.
Sinrasina oturdu.Sirama oturdum icim icimi yiyordu onlarin cilvelesmesinde.
Okul cikisi onunla konusucam ve benim ona olan ilgimi bildiği halde onunla nasıl sevgili oldugunu sorucam. Burnundan getiricem bu yaptiklarini hic merak etmesin.
Sadece zamanin cabuk gecmesini istiyor çabucak son derse giriyor olsak ne güzel olurdu.
Son ders zilinin calmasiyla gunayla konusmak icin cikip disarda beklemeye başladım.
En son erdincle o cikti. Bir kenara saklanip okul onunde ayrilmalarini bekledim. Biraz konuştuktan yanaklarından öpüp ayrildilar. Gunay evin yolunu tuttu. Bende erdincin az uzaklaşması bekledim. Beni gormesin diye. Onun uzaklasmasini gözekledikten sonra saklandigim yerden ciktim. Dönüp gunaya baktigimda gidiyordu. Ona yanasmak icin hizlandim. Ve birden onumde giden uzun boylu biri gunaya yanasip onunla konusmak istedi. Ve ben ne oldugunu anlayamadım. Ve onlardan az uzaklarinda ki cop tenekesinin arkasina hizlica sakladim.
Uzaktan onlari izledim. Konusuyordular. Onla konusan kisiyi taniyor gibiyim ama tam cikaramiyorum. Ama tanidik bir simasi var. Gunaydan bir sey istiyor gibi bir hali var.Gunayda yuzu olumsuz halde birseyler anlatiyor ona. Acaba aralarinda ki konu neydi neyi konusuyorlardi. Ve kisa bir sure sonra ayrildilar ve gunay yurumeye devam etti. Ve o kisi gunayi uzaktan uzaga eve kadar takip etti. Ve bende onu takip ettim. Gunay eve girince o kişide geri donup gitti. Bende bu onlarini dusunerek eve gittim odama kapanip olup bitene bir anlam yuklemeye çalıştım ama yok bulamıyorum.
O kisiyide taniyor gibiyim. Ama kimdi diye dusun dusun basim catladi sabahi sabah ettim dusunerek.
Ama bulamıyorum isin icinden çıkamıyorum. Beyin allak bullak oldu. Ama bulucam bu olanin gercegini ve çıkarıcam meydana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAY
RomanceBazi yerler +(18) icerebilir. NASIL BIR HAYAT SECECEGINI BILEMEZSIN. HAYAT DAIMA SEN ISTEMEDIKLERINLE SINAV YAPAR.