**GUNAY**
Havalarin git gide sogumasi iyi olmadi. Cok cabuk hasta olmaya basladim.surekli ihlammur icmekten icim disima cikti. Ama iyi gelmese hic icmem oldurseler icmem. Iki haftadir surekli elimde mendil sumuklu kizlar gibiyim cok canimi sıkıyor bu durum ama yapacak bir sey yok. Bu son aylar sinav haftalariyla dolu inek gibi gece gunduz calismak daha da yoruyor beni ,ama gelecegimi hazirlamak cok guzel bir duygu. Babam hep diyor:guzel bir gelecek istiyorsan bir seylerden hep ödün vermeliyiz diyor. Yani benimde biraz geceleri gunduzlere karistirmam gerekiyor.
Sabah gozelerimi actigimda ilk duvarda ki saate baktim. Saat 6:00 ydi. Esniyerek kalktim. Camdan disari baktim. Cok fena yagmur yagiyordu.
Bu gun bayagi islanicam anlasildi.
Elimi yuzumu yikamak icin odamdan ciktim. Okul kiyafetlerimi giyinip cantami koluma takip asagiya indim.annem kahvaltiyi hazirlamis cayi dokuyordu. Cantami masanin kenarina koydum. Sandaliyenin birine oturdum. Cayimi onume koydu. Oda kenarima oturdu. Gulumsuyordu. Cokta guzel guluyordu. Guldulce iki yanaginin kenarinda ki gamzeleri meydana bir gul gibi cikiyordu. Gozelerinin mavisine o kadar uyumlu oluyorki. Annem gibi olabilsem diyorum."Hadi kizim et kahvaltini gec kalmadan ye câyini ic"
O kadar nazik dunyalar tatlisi bir varlik var ve o benim annemdi.
"Ne kadar guzelsin annem neden senin kadar guzel degilim ki"
Yanagimi tebessumle oksiyarak."Hic aynada kendine bakmiyormusun. Sende kimsede olmayan guzel essizlik var.gozelerinin rengini biliyormusun. Ne benim mavi gozlerime ne de babanim yesil gozlerine benziyor. Ne griye benziyor ne laciverte benziyor dunyada pek gorulmeyen gozlerin var. Iri iri can verici bir kaynak gibi bir tanem"
Annem oyle soyleyince boynumu bukup bir dusundum. Ayna gun icerisinde hic bakmiyorum nerdeyse.
Gozlerimin rengini bile hic merak etmedim. Cenemden tutup basimi kaldirdi."Neden hic gulmuyorsun bebegim. Bi gulsen varya bebekken kahkaha atarken ki yanaklarinda cikan gamzelerin isik sacardi. Buyuyunce nerdeyse hic gulmemeye basladin. Ama sen yine cok guzelsil siyah sirma saclim kizim herseyim. Ayni baban gibisin cok akillisin"
Anneme bakarak gulumsedim. Ve yanagimi oksadi.
" bak kizim gamzelerinle oldugundan bin kat daha guzelsin."
Gulerek sarildim. Iyiki var o olmasa ne yaparim ben bu dunyada.
"Hadi kahvaltini et. Gec kalicaksin yoksa"Ve hahvaltimi edip annemi opup okula yola koyuldum. Yururmeye basladim. Arkamdan her zaman ki gibi ayla seslenmeye basladi.
Durdum bekledim. Ve yanima varip soluklaninca yurumeye devam etmeye basladik."Gunaydin hic beklemiyorsun. Kusmusun hala bana"
Basimi cevirip ona bakarak" yooooo niye kus olim ki gecti gitti."
Koluma girdi. Gulerek
" gunay benim bu halim ne olucak sence kizim galiba gercekten vuruldum bu cocuga aklim almiyor ne yapsam hic orali olmuyor. Bir akil ver bana sen cok akilli bir kizsin senin soylediklerin cok mantikli geliyor hadi bir cozum uret bana"Yalvarmaya basladi. Bu cocuk kimde ben ona cozum uretim. Cok akilsiz bu kiz sana donup bakmaya niye kendini rezil ediceksin ki.
"Bak ayla sana donup bakmayana ben olsam boyle kendimi rezil etmem degiyor mu sence bir erkek icin deger mi . Ama ille bi rezil olucam diyorsun illa kendine sen bilirsin. Ben bu konularda kimseye verecek aklim yok cunku aklim erkek konusuna hic calismaz uzgunum."
Yuzu asildi hemen aglicak gibi oldu.
Niye boyle tavir aliyorsa anlamiyorum .benim yapacak oldugum hic bir seu yok. Erkek icin hiccc.
Okula yanastik. Bahceden iceri girdik. Herkes gelmisti nerdeyse. Bizim sinifin sirasina yuruduk. Kizlar fisir fisir yine fiskos yapiyordu.
"Gunaydin herkese "dedim
En arkaya ben onume ayla gecti. Kizlarla oda konusmaya basladi. Beni hemen unuttu fisfosa daldi. Hava bayagi bastiricak sucuk gibi olucaz bu bahcede insallah mudur konusmayi uzun tutmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAY
RomanceBazi yerler +(18) icerebilir. NASIL BIR HAYAT SECECEGINI BILEMEZSIN. HAYAT DAIMA SEN ISTEMEDIKLERINLE SINAV YAPAR.