23. BOLUM.

8 3 1
                                    

***** ERDINC******

Kafami yastiga gomup saatlerce aglamak istiyorum. Onu bu kadar delicesine severken uzak durmak beni olduruyor.

Niye anlamiyor ki ondan ayri bir gun gecirmeyi birak ayri hayallerde olmak bile beni intihar ettirir.

Hep yanimda kollarimda olsun. Sımsıkı sarip hic birakmamak istiyorum. Uyandigimda sicakligini varligini yanimda istiyorum.

Bunlari benimle yasamak mi istemiyor anliyamiyorum. Okullarin kapasina cok az kaldi. Kapanmadan bir hal care bulup ikna edicem evlilige.

Kapi acildi. Annem girdi iceri. Beni dusunuyor vaziyette gorunce moralsiz yuzu dahada dustu.

Yanima oturdu. Dogruldum.

"Anne neyin var"

"Esas senin neyin var. Neyi kara kara dusunuyordun."

"Neyi olucak sinavi. Sen ya seninde moralin yok ne oldu niye moralin yok senin"

"Hic oglum neyim olabilir ki. Siz iyi oldukca bende iyisi olamaxlz"

Sanki bana inanim diye birseyler sakliyormus gibi geldi."

"Anne "

"Efendim"

"Yalan soyluyorsun. Ne oldu anlatsana"

"Uok oglum birsey sizi dusunuyorum . Abini seni dusunmekten ala koyamiyorum kendimi ne yapim"

"Abimin nesi var ki"

"Birine asik. "

" ne var bunda anne ne guzel . O evlensinde sira bana gelsin . Belkide ilk ben evlenirim."

"Ah oglum sevdigi kizin sevgilisi varmis. Ona olmaz oglum unut onu dedim. Ama beni gale almiyor. Korkuyorum kotu birsey olucak diye"

"Allah kim ki bu kiz sana hic bahsettimi. Belki tanidiktir."

"Yok oglum hic birsey demedi. Sadece sevgilisi var dedi. Baskada birsey anlatmadi. Kafayi bozmus bu kizla ne yapsam bilemiyorum. Gidip konussan belki sana anlatir ha oglum."

Ayaga kaltim
"Gidip konusim neymis derdi desin bilelim. Koca adam yahu bu yasta akli bizmi verelim."

Gidiyordum.

"Dahace gelmedi. Aradi gec gelicekmis bu aksam isi uzamis."

"Iyi gelince konusurum"

Geri yerime oturdum.
Annem uzgundu. Cok kafasini takmis belliydi.

" babama dedin mi o biliyormu."

"Yok soylemedim"

"Dur hemen soyleme ben bi konisim. Bakarsin vazgecer hic gerek kalmaz."

"Yok zaten nasil soylim oglum baban cok kizar "

"Neyse bulurum bir hal care ben merak etme. Yeter ki sen uzulme canim annem"

Deyip boynuna sarildim. Annemde bana sarildi. Anne kokusu ne guzel birseymis. Hic birsey buna benzemez dunyada. Iyi annem var iyi ki yanimda.

"Anne"

"Efendim oglum"

"Ben evlenmek istiyorum"

"?"

Sasirdi

"Ben cok ciddiyim okullar bitince adi koyulsun istiyorum. Sevdigimi yanimda istiyorum. "

Oylece bana bakiyordu. Abimin konusu uzerine benim ki sok etkisi yaratti.

"Oglum erken degil mi daha unuversite var onunde"

Annemde gunay gibi unuversite diye basladi.

"Iyide anne yine okicaz birakicak degiliz. Devam edicez"

"Ya abin o simdi bu konulari duyunca daha cok ileri giderse ne bilim olmicak seyler yaparsa"

"Yook anne o kadarda degil. Abim oyle biri degil."

"Cok degisti abin "

"Sanmam abartma anne sende"

"Neyse oglum bu konu ayak ustu konusulaca konu degil. Once abini bi su konudan vazgecire bilsek "

"Merak etme konusucam"

"Iyi oglum iyi uykular sana

Yanaklarimdan optu cikti odamdan bende yataga uzandim. Gelecegin hayalleriyle uyudum.

********** ***********

GÜNAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin