25.BOLUM

6 1 1
                                    


          *****ERTAN*****

Saglikli dusunemez hale gelmeye basladim.

aylanin yaptigi plan ise yarar mi hic bilmiyorum. onu tamamende kaybedebilirim.

onu kaybetmeyi goze alamam aslinda ama ne care ki sanki baska yolda gorunmuyor gibi.

ise geldigimde masada oturup saatlerce dusunmeye basladim. sonucunu olacaklari herseyi olabilecek herseyi.

ve sonunda kararimi verdim.

aksam yemegine yetismistim. son dakika cikan dekor isi bayagi oyladi ama yetistirdim.

ellerimi yikiyip masaya oturdugumda bizim kiler baslamisti.

"kusara bakmayin iyiki beklemediniz beni isi bitirmek icin cok ugrastim. o yuzden geciktim."

"onemli degil oglum ac ac yatmazsin hic degilse istahin gelince sonra yiyemiyorsun"

"sag ol annem"

bende yemeye basladim.

babam bana pek bakmadi gibi yada ben oyle hissettim.

yemekler yenmek uzereydi.

"size bir haberim var."

donup bana baktilar.

"hemde guzel bir haber"

babam saskinca bakarak.

"soyle oglum heyecanlandirma bizi"

"peki sirken yurt disindan bir is aldi. iyi bir sirketin dis dekorasyonunu yapicaz boylelikle daha cok is alma imkanimiz olucak."

"yani abi"

"yanisi mudur beni gonderiyor yurt disina gidecem ekibin basinda"

"Vay be abi "

"Yaa  bakarsin begenilirim o zaman mesur olurum"

Babam gulumsiyerek

"Hadi oglum hakkinda hayirlisi insallah dedigin gibi olur"

"Sag ol baba insallah bu hafta icin haber geldigi gibi yola koyulucaz"

"Bu kadar erken mi"

"Is bu anne "

"Tabi anne bu firsat  kacar mi ilk firsatta gidicek"

" ne bilim oglum bir anda senin gidicez demen bir tuhafima gitti"

Annemin elini tutarak

"Yapma anne ya sanki askere gidiyorum. Ise gidiyorum. Isim bitince de gelicem"

"Ne kadarlik bir is bu oglum"

"Tam belli degil baba haber geldimi detaylarini konusucaz"

"Neyse bi haber gelsinde  yine konusuruz"

Yemekten sonra caya kalmadim odama cekildim.  Dusunup herseyin yolunda gitmesi icin icimden dualar ediyordum.

Birde kapi caldi.

"Gel"

"Abi  musaitmiydin"

"Gel erdinc "

Iceri girdi. Ben uzanmistim toplandim.

"Abi yaa ne zaman geldi bu haber sana."

Azicik duraklayip

"Bu gun soyledi bulent bey onada yeni soylemislerdir heralde."

"Peki iyi misin."

"Evette niye sordun"

"Ne bilim kac gundur uzgundun icine kapaniktin. Birseyler olmusta bizimle paylasmiyor gibisin"

"Yooo ne olabilir ki. Bak ilk sizle paylasiyorum mutlulugumu."

"Ya uzuntunu"

"Uzuldugum felan yok"

"Var abi saklama var. Annem dedi bana herseyi. Senin sevdigin kizin sevgilisi varmis."

Ah anne ahh yine tutamamis cenesini.

"Ne zaman konustunuz annemle siz bu konuyu"

"Cok olmadi ama abi yaptigin yanlis. Ve bunu bile bile inat ettirmek aptallik"

"Birini sevmek bunu surdurmek aptallik mi peki sen nasil bir aptalsin"

Kizararak

"Abi bunun benim konumla ne alakasi var bizim ki karsilikli ama senin ki tek tarafli bu aptallik"

"Fark etmi sen birini seviyorsun ve sevmeye devam ediyorsun. Bir dusun bir anda sevdigin seni biraksa baskasini seviyorum dese ve birakip gitse sevmekten o an o dakika vazmi geciceksin"

"Tamam belki hemen unutamam ama surdurmem unutmaya calisirim "

"Peki unutmak kolay mi"

"Belki kolay olmayabilir ama zamanla hersey olur abi sen sadece zamana birak"

"Zamana biraktim bakalim bana da onada neler gostericek"

"Ehhh soyle bee abi "

"Eee okullar ne zaman tatil oluyor"
" bu cuma son karneleri aliyoruz. Aksaminada parti duzenliyor okul."

"Vay ben varken niye yapmiyordu o pinti mudur. Herkes gelebiliyor mu"

"Yok sadece herkes istedigi bir kisiyi goturebiliyor. Istersen ben o hakkimi senden yana kullanip hem bakarsin isine yarar gonul kusu yeni bir dal bulur kendine"

"Olur tamam beraber gideriz. Bi hava atarim kizlar yakisikli gorsun. Okuldaki sünepelerden sikilmistirlar kizlar"

Erdinc gulerek

"Abiii"

"Ne var"

"Bak bozusucaz"

"Olsun oglum bozuk parada lazim"

"Neyse abi ben gidiyorum yatmaya sende uyu dinlen saat gec oldu"

"Tamam kocum iyi geceler.

Erdinc odadan cikti. Geri yatagima uzandim.tikir tikir isliyordu plan.

Aylanin dedigi gibi oldu. Ben sormadan erdinc kendi getiriyor partiye beni.

Tek sorun simdi parti aksaminda hic bir sorun yasanmamasi. Oda oldumu hersey olunda gunay benim diger itte aylanin olur mecbur bana alisicak o zaman.

Gozlerimi yumdugumda karsima direk gunayin hayali geliyor. O gozleri bir turlu gozumun onunden silinmiyor. Hele bir gece onunla seviserek gordugum ruya ne olurduda ruya olmasaydi. Beni seviyor olsaydi. Yanimda kollarimda uyuyor olsaydi.

Bu hayalleri dusunerek uyudum.

               ******************

GÜNAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin