***GUNAY***
Zaman su gibi akmaya basladi. Bir yandan surekli testti sınavlardi cok bunalmaya basladim.
Erdinçle eskisi gibi zamanda geçiremiyorum. Artik aksamdan konusmalarimizida sinirladik. Sinava calisabilmek icin.
Ikimizde ayni seyi istiyoruz okuyoruz bir gelecek kurmak icin. Simdi ki hayalimiz birlikte bir gelecek kurmak icin.
Bu sinav yogunlugunda Erdinç ten biraz daha uzak durmak bir yana birde aylayla uğraşıyorum. Surekli benimle konusmanin pesinde onunla kaybedecek vaktim hic yok. Son yaptiklarindan bu yana onunl tum bağlarımı kopardim.
Bu sorun haricinde birde aylaya takilan biri onun sebebine beni rahatsızediyor. Anlatamiyorum Ona durumu ,beni hic anlamak istemiyor.
Aksam yemegini yiyip odama çıktım.
Erdincin aramasini beklemeye başladım.Cok geçmedi.
Telefonum caldi. Arayan oydu.
"Efendim"
"Askim "Sesiyle birden kalp çarpıntısı basladi.
Derin bir nefesle gulerek.""Birtanem"
DedimOnunda gulumsedigini nefeslerinden anladim.
Ben daha da mutlu oldum.Onunla gecen bir saniyeyi paylasmak beni ne kadar mutlu ediyor.
"Sustun"
"Yoo nefes alis verislerin bile beni o kadar kendimden geciriyorki sanki dunyada degilim."
Inanilmaz seyler soyluyordu.
"Bendede nedensen boyle oluyor. Ozledim seni ""Bende ozledim. Sinav yogunlugundan birbirimize cok vakit ayiramaz olduk. Ama az kaldi. Si sinavi bi verelim. Seni benden ancak ölüm ayirir duyuyormusun."
"O kadar abartma deme oyle hos degil."
"Seni deli gibi sevmemin neresi kotu"
"Deli gibi degil ayiricak dedigin kelimenin girmesi aramiza o hic hos degil."
" suan burda olsan .sana sarilsam .hizli nefes alip verdigin o dudaklarina bi yapisip öpebilsem özledim tatini"
Bir an gercek gibi utangac gibi yanaklarımda sicaklik hissettim.
"Simdiden boylesin daha"
"Niye daha once nasildim"
"Ne bilim "
"Hatirlatim mi nasil basladik askimiza"
"Nasil "
Nasil oldugunu bildigim halde tekrardan anlatmasini istiyorum. Beni nasıl karsi koyulmaz bir tutkuyla basimi döndürdügunu.
"Resim kursuna gittigimiz gun basladi. Herhalde 3. Haftaydi.O gun kurs yoktu. Bizim haberimiz yoktu. ikimiz ogretmeni beklerken sonra birden öpüşüp sevisir gibi kendimizden gecmistik. Hatirladin mi. Unutucagini hic sanmiyorum askim"
O gunu tekrar yasadim sanki bir kalp çarpıntısı sardi beni bir anda.
"Bakiyorum yine heyecanlandin benim gibi nefesin degisti."
Evet yeniden o ani yasiyorum sanki. Nedense utanıyorum ama yinede sana karsi boyle sey olmuyor ne bilim anlatamiyorum degisik birşey."
"Bende seninle ayni duygulari paylaşıyorum. Kalp kalbe karşı ugurum."
"Askim sinavdan sonra ne olucak. Nasil olucak gidis hadimiz"
"Düşünecek birsey yok. Hemen benim oldugumun nisanesini takiyorum parmagina"
Ciddi ciddi evlilige dogru ilk adim oluyor." yani soz yuzuklerini takiyoruz "
"Tabi bana kalsa hemen nikah kiyar hemen evimiz yuvamiz olsun isterim."
"Cok acele kararlar veriyorsun. Ya sonra pisman olursan bende sonra bikarsan ya istemezsen. "Derin bir nefesle
"Gunay ne dediğinin farkinda misin. Nedemek bikmak sen yanimda yoksun diye canimdan can gidiyor ""Sana alisip sonra ayrilmak hayata nasil devam ederim diye dusunmek bile nefesimi kesiyor."
"Oyle birsey olmicak sen istesen de ben seni ölene dek birakmam ölüm olup yapisirim yakana birakmam
" ben istemem sen istersen seni anca oyle birakip giderim sen mutlu ol diye."
"Daha ayrilik lafi duymak istemiyorum. Bu konuyu kapatalim mi. Seninle gelecekte mutlu oldumuz ve sevincten gozlerinin kenarindan sizan sevinc damlalari olmak istiyorum. Senle ayni hayati paylaşmaya basladigimiz andan itibaren seni nasil bir huzura bogmak istedigim i anlatmak yada senden o mutlu anilarin hayallerini duymak istiyorum."
" bende hep mutlu oldugumuz seyleri konusalim."
" aslinda sana neler neler anlatmak istiyorum bir bilsen"
"Ama canim saat 10 gecti. Yarin okul var. Ve bol bol test cozmemiz lazim sinavdan sonra bol bol zamanimiz olur nasilsa"
"Tamam askim iyi kapatalim o zaman yarin sabah görüşürüz "
"Tamam askim öptüm seni duduslardan "
"Bende bende "
Diyerek kapattik telefonu.
Ve sarilip yastigima uzandim yatagima ona sarilip yatiyor gibi sardim yastıgimi.
LUTFEN OKUYORSANIZ YORUM YAPIN VE YILDIZLAYIN OKUNDUGUNU BILIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAY
RomanceBazi yerler +(18) icerebilir. NASIL BIR HAYAT SECECEGINI BILEMEZSIN. HAYAT DAIMA SEN ISTEMEDIKLERINLE SINAV YAPAR.