9.BOLUM

9 7 1
                                    

****AYLA***

Kar zamani gelmisti. Hafta sonlarimi annemin arkadaslarinin partiletine katilmak zorunda kaldim. Ne kadar gelmek istemiyorum desemde anneme kabul ettiremessin.
Sıkıci gecti tatil gunlerim.
Sabah uyanip okul icin kalktigimda camdan disari baktim. Cok guzel kar yagiyor. Hemen elimi yuzumu yikayip ustumu giyinip asagiya kahvaltiya indim. Annem ve babam dakkasina masa basindaydilar. Masaya oturdum.

"Gunaydin"

Ayni sekil annem ve babamda"gunaydin"

Meyve suyundan bir bardak aldim. Tabagima kahvaltiliklardan aldim. Hizlica kahvaltimi yapip ayaga kalktim.

"Ben kahvaltimi ettim. Size afiyet olsun gec kalicam gorusuruz."

Hizlica kalkip evden ciktim. Kaldirimda yagan lapa lapa karlarin altida yurumek cok guzel hissettiriyor. Cok gecmedi gunayi evden cikarken gordum. Hizlica yuruyerek ona yetistim. Birden

"Gunaydin"

Bir ih cekerek dondu.

"Gunaydin. Gunaydinda niye sinsi sinsi geliyorsun. Korktum."

" niye kiz o kadar korkacak ne var"

Hafifce gulumser gibi bana bakarak.

"Ne oldu hafta sonun kotu gecmise benziyor. Herhalde annenin cay partilerine gitmek zorunda kaldin."

Bu kiza hayranim yaa lep demeden leplebiyi anliyor. Halbulki hic bir sey anlatmamistim.

"Nerden anliyorsun. Ben hic bir sey demeddim ki."

"Bir sey demene gerek yok. Hafta sonun kotu gectiginde okula sevincle geliyorsun. Ordan hemen anliyorum senin nasil bir moralde olmani"

Boyle demesi beni guldurdu.
Gunaya baktigimda bir huzun vardi. Anladigim kadariyla bir sey olmusa benziyor.

"Eee sen ne yaptin hafta sonu"

"Ayni odev yaptim annemle gecirdim ayni senin gibi "

Gulumseyerek ona dondum
"Ama senin kiyle benimkini kiyaslama kizim senin ki melek sayilir"

Gulurek agizini kapatti.

"Gulmeyi birak sana ne dicem. Erdinc de resim kursuna geliyormus. Niye hic bahsetmiyorsun. Konusuyormu seninle yada laf felan attimi yada sen konusmayi denedin mi."

Yururken yere bakarak konusmaya devam etti.

"Kursun ilk gunu merdivenlerde carpistik o cocukla hic konusmadim. Yuzune bile bakmadim dogrusu sinifa girince fark ettim. Ama yine pek oyle yuzune felan bakmadim.ilgilenmedim. bir ara ayni sirada oturduk. Tanistik ise isim felan resim hakkinda konustuk bir kere o kadar ben pek onula muhattap olmuyorum. Anladigim su cok arkadasca birine benziyor o kadar."

Ay inanamiyorum. Erdinc onunla konusmus . Ilk defa bir kizla konusmus.

"Kizim ben sok oldum.inanamiyorum seninle konustu. Ilk defa bir kizla konustu erdinc. Sende onunla konustun... Ve bana bunu nasil soylemezsin."

Kalbim cikacak gibi oldu. Yuzune baktigimda ayni yuz sekilleri icinde hic bir mimihi bile degismeden konustu.

"Ne sacmaliyorsun ayla yaa. Bu zamana kadar sana kiminle ne konustugumu anlatiyormuydum. Nesi onemli bunun siradan bir erkek. Ne kadar buyutuyorsun. Boyle bana bir erkek icin afra tavir yapacaksan hic cekemem. Ve boyle tavirlarla benimle konusacaksan bir daha hic konusma. Erkek delisi olup ciktiniz kizim yaa allah allah ya:

Birden oyle kizdi ki. Gecende konusurkende kizmisti. Haftalarca konusmamisti. Bu zamana kadar da hic bir erkek hakkinda konusmadi konustugundada cok kiziyor. Daha konusmicakmis gibi konustu.

" tamam kizim yaa niye bu kadar kizdin ki. Kizacak bir durum yok ki."

Sertce donup bakarak bana

"Madem kizacak bir durum yok geldin sabah sabah karda niye beynimin etini yiyorsun o zaman.

"Oyle cok kizacak bir durum yok.
Sadece erdince zafimin oldugunu biliyorsun bunu bana nasil demezsin diye biraz sinirlendim."

Derin bir nefes alarak durdu. Kollarimdan tuttu.

"Zafin var.. nedese ne istese yapacakmisin."

"Oyle bir sansim olsa keske"

Sasirarak daha da kizarak.

"Ne sacmaliyorsun kizim sen. Her zafin olan erkek ne istese yapacaksin yani. Gel birlikte olalim dese gidim koynuna gireceksin zafin var diye oyle mi"

Bir den o kadar agir konustu ki. Sasirmistim.Sag elimle agizini kapatip.

"Sus gunay bu cok agir. Tamam zafim var ama bu kadar degil. Her zafi olan erkekle yatan normal biri degil anormal biridir. Lafina dikkat et."

Kollarimi salarak.

"Oyle mi sen en az soylerken laflarini iyi sec . Ucu her yone cekilebilir. Unutma."

"Tamam soylemis olabilirim. Ama tabiki ne icin soykedigimi sen biliyorsun."

Okula yanasmistik. Beni birakip okulun bahcesine girdi. Bende pesinden girdim. Siramiza girdi. Sirti donuk oylece durmaya basladi. Bende oylece arkasinda durdum. Aklima geldi. Erdince dogru bakindim. Siradaydi. Ve birden benim tarafima dogru baktigini gordum. Basimi cevirdim onume. Birden

"Gunaydin aylaa"
Sesle irkildim. Dondum baktim ayca arkama siraya durdu.

"Gunaydin"

Tekrardan erdince baktim. Hala bakiyordu. Bir tuhaflik hissettim. Erdinc bu tarafa bakiyor ama bana ve ya aycaya degil. Sanki gozleri gunaydaydi. Ara ara bakiyordum. Hep gunaya bakiyordu. Var bu iste bir tuhaflik ama cikartirip bu isi.

Gunaya dokundum.

"Gunay erdinc sana bakiyor surekli"

Omuz silkere hic umur bile gostermeden.
"Ne yapim bakmasin. Ben mi baktiriyorum. Git atil bir sor niye bakiyor. Dur acaba bana mi asik."

Gulerek dondu. Dalga gecti benimle.
Kizmistim boyle yapmasina.

"Ay canim bende biliyorum o kadarini sana niye baksin. O asik suratina"

Aci olmustu ama hak etti agir bir lafi..
Sira sira okula girmeye basladi ogrenciler. Erdincin sinifi girmeye basladi. Yanimizdan geciyordu. Erdinc durdu gunayin yaninda.

"Gunaydin gunay. Beraber girelim mi okula sana bir sey sormak istiyorum "

Gunay basini salladi. Gittiler.
Ben kaldim oylece. Ne oldugunu bile anlamadim. Kiza laf soktum. Yine kazik bana girdi ya inanamiyorum.
Kalbim dursada olsem suracikta ne olur.
Sinifa ciktim. Kosarak sirasina baktim . Yoktu. Oturdum beklmeye basladim. Cok gecmedi geldi sirasina oturdu. Yanina gittim.

"Ne konustu seninle erdinc merak ettim."

Basini kaldirip kizgin bir tavirla

"Niye merak ediyorsun. Sonucta nasilsa bana bakmicani biliyorsun. Basimdan git sirana otur. Beni rahat birak ders baslicak"

Kibirinden olecek bu kiz bogasim geldi onu o an.
Sirama oturdum. Aksam olmadi bir turlu. Eve ayri gittim. Uyku bile haram oldu bu gece onun yuzunden dusunmekten basim catliyor resmen
Onunla aralarinda ne var bilmemek delirtiyor beni...

GÜNAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin