** ERDINC**
Gunlerim daha guzel geciyor kis ayinda. Karin yagmasi bekli kapida ama onceden olsa kis havasini sevmezdim. Okulu aksatmama sebeb oluyor diye. Ama simdi sanki huzur kaplariyor gibi. Hele ki en son ki resim kursunda olanlar allahim aklima geldikce sevincten duvarlari yumrukliyasim var.
Hafta sonu olmasi iyi olmadi. Hic degilse sabah sira olurken goruyordum. Azda olsa mutlu oluyordum. Simdi iki gun bekle. Neyse onun yokluguyla ders calismaya devam ederim.
Guzel heyecanlarla guzel umutlarla uyudum. Babam haberlerde kar yagacak demisler. Insallah cok yagmaz diye dua ediyordu. Sabah gozlerimi actim. Ve cama dondum ilk olarak. Disarda birseyler ucusuyordu. Birden dogruldum. Sanirim kar yagiyordu. Hemen kalktim. Cama dogru kostum." Ya rabbi sen nelere kadirsin" her yer bem beyazdi. 15 santime yakin kar yagmisti. Hemde lapa lapa yagiyor iri iri.
Sevincten zipladim. Yaşasin be kar yagmis yagmis . Kosarak asagiya indim. Ortalik sessizdi. Hizla mutfa girdim.Annem kahvalti sofrasini hazirlamis domates salatalik dilimliyordu. Gizlice sokuldum. Ve birden yanagindan optum.'Ayy "
Diye urkulere geri cekildi.
"Senmiydin oglum odumu kopardin. Gunaydin bu arada disariya hic baktin mi"
Sevincle sarilarak"Evet yilin ilk kari yagmis ve lapa lapa yagmaya devam ediyor"
Annem az uzgunce salataligi dogramaya devam etti.
"Babanla abin ise gidemediler. Yollar acilmamisti. Bugun hep beraber kahvalti edicez. Hadi otur ben babanla abini cagirim."
Salataliklari tuzladi. Masaya koydu gitti. Bende mutfak camindan on kapiya bakmaya basladim. Cocuklar kar topu oynamaya baslamislar bile. Elimi yuzumu yikamamistim.lavoboya gidip elimi yuzumu yikayip asagiya indim. Kimse inmemisti. Ben caylari dokmeye basladim.
"Anne baba abii caylari doktum hadii. Sogutmayin gelinde kahvalti edelim ben cok aciktim. "
Seslenerek bagirdim. Bes dakkayi gecmedi. Babam indi.
"Gunaydin oglum. Afiyet olsun."
Sanada gunaydin baba. Kac saat oldu annem yukari cikali bi inemediniz. Asagiya. Ben basladim. Annem sigara boregi sarmisti."
Cayina seker atip karistirmaya basladi.
"Ne kadar temiz kalplisin oglum kar yagdi. Ve yollar acilmamisti. Ise gidemedik. Yagsin yagsin dedin al . Boyle devam ederse sen okula nasil gidicen merak ediyorum."
Peyniri agizima aldim.
"Hic sorun etme baba bulurum bir cozum. Abim ve annem hala inmediler"
Cok gecmedi annem ve abim masaya oturdular. Cay sogumustu. Annem caylari tazeleyip oyle oturdu.
Abime baktim. Pek uyanasi yokmus gibi. Hala uykusu var gibi gozleri ara ara kapaniyor sanki.
"Ertan abi uyanmisa benzemiyorsun. Hala gozlerin kapaniyor sanki."
Cayini karistirip Bir yudum alip.
"Bu gun ise gidemiyorum. Ama annem sag olsun birakmadiki uyim.
O yuzden hala uyuyasim var."Abime gulumseyerek.
"Ise giderken nasil gidiyorsun sabah. Suan saat 10 olmustur. Bu saatte mi gidiyorsun"
Hafif kizginca bana bakarak . Hafif sertce catalina salatalik batirarak.
" bu gun ise gitmicemi bilerek uyumak istedim canim kardesim. Sebeb bu. Tabi kide bu saatte ise gitmiyorum. Saat 8'de is basi yapmis oluyorum."
Hafifce gulumseyerek.
"Iyi oyleyse abii"
Babam cayini bitirip hizlica kahvaltisini etti. Tam kalkicakken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAY
RomantizmBazi yerler +(18) icerebilir. NASIL BIR HAYAT SECECEGINI BILEMEZSIN. HAYAT DAIMA SEN ISTEMEDIKLERINLE SINAV YAPAR.