Ma hotarasc sa merg la cantina,caci imi era foarte foame.
Ma asez la o masa. Deodata,usile cantinei au fost deschise violent,intrand Leonard. Ma fixa cu privirea apropiidnu-se de mine.
-Ridica-te!,spuse cu o voce ragusita.
-Ce?!
-Am spus sa te ridici!!!,urla de rasuna in toata cantina.
Ma conformasem.
Ma lua de brat,tragandu-ma dupa el.
Ajunsesem in baia baietilor...STAI CE?
-CE NAIBA AI?!,spun retragandu-mi mana din stransoarea lui.
Acesta imi dadu o palma,apoi niste pumni in fata.
-Tarfo,te omor,ma jur!
-Ce ?!
-O sa vezi ce vei plati!
Am fost luata la bataie si eu nu puteam sa ridic un deget. Oricum,moral eram doborata total ,iar acum si fizic.
Dupa cativa pumni in burta,reactionasem si eu,dandu-i un picior in pipet,ceea ce-l enervase,facandu-l sa ma loveasca mai rau,prabusindu-ma in balta de sange.
Scosese o lama cu care imi taia mainile. Urlam de durere si nimeni nu ma auzea. Erau niste taieturi adanci.
Imi facu cateva mai usoare si pe picioare,apoi fugi din baie rapid,eu plangand de durere.
***
Incercam sa ma ridic sa-mi bandajez ranile sau sa ma tarasc pana pe coridor,insa usa baii era inchisa si nu ma puteam ridica pana la clanta.
Stateam plangand cu spatele lipit de perete. Brusc,usa se deschise,intrand ... Jacob!
-Sophia?! Dumnezeule!
***
Am fost bandajata,fara sa mai fiu dusa la spital,caci directorul se saturase de toate incidentele astea.
-Oh,copilo!,spuse directorul. De cand esti aici,incidentele neplacute se inzecesc!
-Poate pentru ca sunt nevinovata!
-TACI!,urla la mine.
JACOB P.O.V:
-Revin,le spun iesind din camera,indreptandu-ma spre carcera.
Ajunsesem la celula unde era Dylan.
-D-le,vreau sa-i spun ceva lui Dylan! Puteti sa asistait la conversatie!
-Nu se poate,copile,iesi de-aici!
-Dar va rog!
-Bine. 5 minute!,spuse paznicul sever,descuind lacatul.
Intrasem incuind usa,mai mult de forma.
-Dylan?,spun eu vazandu-l stand la fereastra.
-Ce e Jacob?
-Sophia arata groaznic.
-Cum adica?!,spuse intorcandu-si capul spre mine.
-Am gasit-o-n baie intr-o balta de sange.
-CUM E?,spuse agitat.
-E bine...
CITEȘTI
Noi doi.
RandomAcesta este continuarea povestii ~DOAR TU...~,mai exact un VOLUM 2. *** Îl voiam. Îi simțeam atât de mult lipsa si simțeam că nu sunt doritã,însã îl iubeam. M-a făcut să fiu dependentă de parfumul și atingerile lui,iar acum, ma respinge. La naiba...