Ca pe vremuri...

136 11 0
                                    

-Calmeaza-te,printeso,spuse Dylan amuzat,accentuand ultimul cuvant doar ca sa scoata din pepeni.

-TACI!,urlu la el,apoi urcand scarile nervoasa. 

Ma dusesem in camera mea,incepand s-o analizez. 

Deschisem sifonierul,unde hainele mi se aflau la fel ca inainte. Arunc o privire pe birou,unde imi zaresc telefonul descarcat.

Il contectez la incarcator,deschizandu-l. Primisem o gramada de mesaje de la colegi de liceu,etc. Ma hotarasc sa scriu un mesaj pe retelele mele de socializare cu ,,sunt bine, va multumesc tuturo pentru mesaje!".

Nici bine nu-l postasem,ca deja roiau comentariile. Voiam sa-mi revad prietenii,imi era dor de ei.

Citind comentariile,am simtit cum doua brate m-au cuprins pe la spate,sarutandu-ma pe gat.

-Zambeste,ii spun facandu-ne o poza.

Dupa ceva timp,ma intreba,vazand ca nu-mi scoteam capul din telefon:

-O sa dorm aici?

-Asta-i camera mea.

-O putem transfoarma in camera noastra,spuse zambind.

-Nuuu,tu o sa dormi in camera de oaspeti ,spun zambindu-i inapoi.

Imi stinsesem telefonul,privindu-i fata dezamagita.

-Vrei sa dormi afara?,il intreb ironic.

-Doar daca dormi si tu,imi raspunse c-un ranjet larg pe fata.

-Asculta,o sa vina la mine cativa prieteni sa ma revada,vreau sa fii cuminte!

-Ma simt ca o javra.

-Si manierat...

-Si plimbat in lesa,continua el.

-Nu fii ridicol.

-Serios,doar n-o sa stau intr-un colt si n-o sa fac nimic.

Ma gandisem cateva clipe,apoi spun:

-Te duci la cumparaturi!

-Unde?

-LA CUM-PA-RA-TURI!

-Nu e nevoie sa -mi silabistesti. Ma refeream,de ce eu?>

-Hm,vrei tu sa curati toata casa?

-Unde-i lista?,spuse direct.

Ii scrisesem o lista,apoi plecase. Ma apucasem sa curat toata casa asta prafuita. 

***

Se auzi soneria. Sar entuziasmata de pe canapea,Dylan privind spre usa.

-Buna dragilor!,spun deschizand larg usa.

DYLAN P.O.V: 

Pe usa aceea mica ma mir cum au incaput atatia oameni. Casa se umplu in mai putin de 2 minute de adolescenti,cu flori,cu bomboane sau suveniruri.

-Sophi! Asta e iubitul tau?!,spuse o roscata indreptandu-se spre mine.

Toata atentia se atinti asupra mea,Sophia lasandu-ma singur cu toate aceste domnite inflacarate. 

-Buna..fetelor si baietilor!,spun incercand sa accentuez ulimul cuvant.

-SA INCEAPA MUZICA!,spuse o blonda pornind boxele.

Casa se transorma intr-un club. Dupa 5 minute si 5 pahare de bautura,deja simteam cum atmosferaa ma invaluie,incepand sa dansez alaturi de fete pe ring. Sau ce era,insa eu il vedeam ca un ring.

SOPHIA P.O.V:

Toata lumea se distra,toti ne bucuram ca inainte de mini-petrecerile mele de seara.

-Mi-a fost dor de tine,bruneto!,imi spune Annie,c.m.b.p a mea.

-Si mie,roscato!

Dansam in sufrageria care acum era mai ceva ca un ring. 

-Printeso,hai sa dansam,imi spuse Dylan.

Bause ,insa era constient.

-Pot dansa si singura,ii spun apasat si nervos ca a baut.

Mike cazu pe podea,fiind ametit. Mereu se-mbata pana incepea sa vada cai verzi pe pereti.

***

Prietenii au inceput sa-mi plece,Mike fiind dus acasa de 3 baieti si o fata. Imi luasem la revedere,imbratisandu-i pe toti.

Vrand sa inchid usa,obser ca Annie inca mai era.

-Ce faci fato?,ii spun vazand ca inca mai e aici.

-Te ajut cu curatenia,logic!

Oh,uitasem. Mereu dupa serile de genu ma ajuta sa curat. Dylan deja adormise pe canapea.

***

-Gata! ,spuse Annie voioasa.

-Dormi ;la mine-n seara asta,ii spun.

Aceasta ma imbratisa.

-Unde ai fost? Stii cat mi-ai lipsit?

-Oh...stiu,insa a fost ceva.... brusc,ii spun evitand subiectul.

Ma privi indoilenic,insa eram prea obosite sa mai discutam. Ne urcasem in dormitor,unde adormisem.

Noi doi.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum