ADEM P.O.V:
Stateam langa ea pe pat,asteptand sa-si deschida ochii.
Dupa un timp,isi deschise usor pleoapele. Clipi de cateva ori,apoi tresari,ridicandu-se-n fund.
-Adem?! Unde sunt?!,spuse agitata.
-La mine.
-Cum adica la tine?!
-Esti la mine acasa.
Ma privi o clipa,incercand sa-si aminteasca ceva de aseara.
-Ce caut aici?
-Pai,aseara am venit la tine,daca-ti amintesti,sa iau plicurile. Ajuns acasa,observasem ca-mi lipseste unul din plicuri,cel cu certificatul de nastere. M-am intors la tine. Se auzeau tipete. Usa era deschisa,asa ca am intrat. Urcasem scarile,apoi te vazusem trantita pe jos si pe unu' dand in tine de repeteate ori cu piciroul.
-Unde e?!
-Cine?
-Dylan!
-Ala care e lovea?
-Oh,da,ala.
-La politie.
-CE?
-Nu inteleg de ce te panichezi. Te lovea. Ma pot intitula un al 2-lea tata pentru tine.
-Nu,n-ai stofa de tata,spune amuzata.
-Inca,ii raspund ironic. Gandeste-te,tatal tau ari fi fost de acord cu o astfel de relatie?
Statu sa se gandeasca apoi spuse:
-Trebuie sa plec.
SOPHIA P.O.V:
Ma ridicasem de pe pat,insa Adem ma prinse de mana.
Imi indreptasem nedumeria privirea spre el,intalninud-i ochii.
-Nu pleca..,imi spuse.
-Trebuie sa-mi scot iubitul de acolo. Multumesc caa...mi-ai bandajat ranile,spun privindu-mi mainile bandajate.
-Dar te-a lovit! E violent!
-Dar il iubesc!,spun iesind pe usa.
Ma uitam putin confuza deoarece casa asta e foarte mare si nu prea stiam pe unde s-o iau.
Adem veni din urma mea.
-In maxim o luna o sa-ti fiu tutore legal.
-Ce?
-O sa-ti fiu tutore legaaal.
-Nu vreau asta!,sunt majora,n-am nevoie de tutore legal.
-Fato,doar nu crezi c-o sa te las sa faci ce te taie capul. Esti vulnerabila,ai abia 18 ani.
-Stai linistit,am supravietuit atata timp fara tine,nu cred c-ar mai fi cazul sa te bagi.
-Sophia...nu -mi face asta...
-Fii serios,am acceptat ideea sa am un unchi,insa nu si un tata,in regula?
Dintr-o data,ma simteam in nesiguranta cu acest Adem. Nu stiu de ce,insa aveam impresia ca vrea sa ma violeze si spun asta deoarece se tot holba la corpul meu,mai-mai salivand.
-Unde e iesirea?
-Tu chiar il iubesti pe nemernicul ala?,ma intreba parinteste.
CITEȘTI
Noi doi.
RandomAcesta este continuarea povestii ~DOAR TU...~,mai exact un VOLUM 2. *** Îl voiam. Îi simțeam atât de mult lipsa si simțeam că nu sunt doritã,însã îl iubeam. M-a făcut să fiu dependentă de parfumul și atingerile lui,iar acum, ma respinge. La naiba...