28. Rande so Smithom

281 15 0
                                    

,,Sme tu!" zakričal Sirius na celú triedu, len čo rozrazil dvere do učebne. Vzhľadom na to, že sme meškali už asi desať minút, tak sme vyrušili akurát profesora v strede výkladu. Všetci sa na nás otočili a začali sa potuteľne uškŕňať. Všetci okrem Remusa sme vpálili do triedy, zatiaľ čo Remus do nej normálne vkráčal. Kým sme si my sadali na svoje miesta, nedbajúc na nejaké ospravedlnenie, Remus spravil pravý opak.
,,Ehm...Prepáčte pán profesor že meškáme," ospravedlňoval nás všetkých Remus. 
,,Máte trest. Všetci piati a odoberám Chrabromilu desať bodov za každého. O ôsmej večer vo Vstupnej hale. Opovážte sa meškať." povedal prísne a potom si sadol aj Remus.

,,Ahoj Reg, ako sa máš?" objala som svojho spolusediaceho. Stále neviem pochopiť, prečo sme spojení s niektorými šiestakmi. Momentálne sa s Regom stretávame iba na vyučovaní alebo niekedy v knižnici, pretože fakulta nepustí a sám riaditeľ nakázal aby býval na svojom internáte. Nedalo sa teda nič robiť a on sa musel presťahovať späť k tým blbcom.

,,Ale dá sa. V rámci možností." odvetil mi pošepky, zatiaľ čo si odpisoval poznámky z tabule. 

Keď zazvonilo na koniec hodiny, všetci sme sa vyhrnuli von.
,,Ideme do Zakázaného lesa." poznamenal James, akoby sme šli len na vychádzku do Rokvillu. 

,,Adhara Wazexová, prečo si zase nespala v izbe?" zakričala za mnou moja spolubývajúca. Všetci študenti, ktorí prechádzali okolo sa samozrejme museli pozrieť.
,,Merlin Lily, nechceš to vykričať do rozhlasu? v soviarni to ešte počuť nebolo. Uvedomuješ si, že keby to počula Minnie, tak nám ihneď naparí ďalší trest?" karhala som ju za jej krik. 
,,Veď nebol ani spln, tak kde v zadku si zas bola?" povedala už úplne ticho a Remus za nami sa mierne ošil, len čo spomenula spln. Po ceste sa k našej skupinke pridali aj Alice a Marlene, tak som im teda vysvetlila, čo sa dialo. 

Marlene sa už nadychovala, že niečo povie, keď ju prerušil Sirius: ,,Evansová? Myslíš, že sa testraly môžu navzájom vidieť?" všetci sme sa začali ako na povel smiať a Lily sa iba chytila za hlavu a pokrútila ňou, akoby nechcela uveriť tomu, čo sa práve stalo.
,,Radšej idem, lebo ešte chytím vašu debilitu. A Black, skús zájsť do knižnice, tam odpoveď nájdeš." otočila sa ešte naňho a potom už trielila na ďalšiu hodinu.
,,Hagrid to istí." poznamenal Tichošľap a uškrnul sa. 
,,Lilynkaaa! Neopúšťaj nás!" zakričal za ňou ešte James, ale ona ho úspešne ignorovala. 


Vyučovanie ubehlo celkom rýchlo a my sme mali o desať minút stáť vo Vstupnej hale. Vyšla som z izby a namierila si to rovno do tej chalanskej.
,,No čo chalani, tešíte sa na rande so Smithom?" rozrazila som dvere na ich izbe a čakala som, že už budu prichystaní, ale oni nič. James sa pokojne hral so zlatou strelou, Remus si upratoval knihy pri posteli a Sirius behal po izbe iba v uteráku. Pozrela som na jeho obnaženú hruď, ale ihneď som odtrhla od nej zrak a snažila som sa nenabrať červeň. Namiesto toho som sa zaškerila. 
,,Fíha, Tichošľap som nevedela, že to rande so Smithom berieš tak vážne. Nezabudni, že potom máme ešte aj astronómiu. Nie, že zbalíš aj Sinistrovú. Smith by mohol žiarliť. A ak chceš, pomôžem ti s výberom obleku a kravaty." hovorila som úplne vážne, zatiaľ čo ostatní obyvatelia izby sa zadúšali od smiechu.

,,Vlastne som chcel ísť na rande s Minnie, ale ten tupoň Smith mi prerušil plány." nedal sa. 

,,Tak si pohnite, pretože máme necelých päť minút. Znovu budeme meškať." pripomenula som im. 

,,Doriti!" skríkol Remus a vzápätí vznikol v izbe totálny chaos. James sa okamžite postavil z postele a bral si z vešiaka bundu, zatiaľ čo Sirius schmatol košeľu a nohavice a chcel sa prezliecť, ale akosi pozabudol, že tam som.
,,Čakám vás von." otočila som sa na päte a zabuchla za sebou dvere.
,,Merlin!" počula som ešte Siriusov hlas. Zrejme až teraz si uvedomil, že sa chcel prezliekať v mojej prítomnosti. 

Why Me?  (Marauders)Место, где живут истории. Откройте их для себя