-Nina, valamit kezdeni kéne a hajaddal, nem? Mármint Lolának göndör, nekem be van fonva, Violának van benne pár fonat, de neked teljesen ki van engedve! - Nézett rám Tánya.
-T-tökéletes vagyok így is..
-Akkor legyél még tökéletesebb. - Mosolygott Armin, én pedig elvörösödve elfordultam.
-Jó, de hogy?
-Például két oldalra foghatnánk a hajad! - Ragadta meg két oldalt a hajam Tánya.
-E-ez hülyén nézne ki.. - Ráztam meg a fejem.
-Szerintem aranyos. - Mondta Szofi, majd visszafordult a dobszereléshez. - Kész!
-Szerintem is aranyos. - Mosolygott összefont karral Lola.
-Jó.. - Sóhajtottam, majd Tánya megragadta a karom és visszamentünk a színfalak mögé. Kivett a táskájából két hajgumit, majd a tükör felé fordított, kifésültük a hajam és összefogtuk két oldalra.
-Szuper... Nagyon csinos vagy! - Dicsért meg.
-Remélem lesz valaki, aki felveszi az első koncertünket.. - Néztem rá mosolyogva Tányára a tükrön keresztül.
-Ez szuper ötlet! Violát meg kéne kérni, nem?
-De! - Bólintottam, majd a többiek is visszajöttek a színfalak mögé. -Viola! Felveszed kamerára az első koncertünket? - Kérdeztem.
-Nem hoztam kamerát.. - Nézett rám szomorúan.
-Én viszont igen. - Vette fel az asztalról a kamerát Jack, majd Viola kezébe adta.
-Köszönöm.. - Mosolygott. - Már csak a vetítőt kéne átjuttatni a vetítőterembe, szembe, hogy ki tudjuk írni a hátunk mögött lévő vászonra a magyar szövegét a dalnak..
-Bízd csak rám! - Kacsintottam.
-De aranyos! - Ragadta meg Jack az egyik copfomat, és elkezdete csavargatni. - Hordhatnád többször így a hajad.
-Hülye vagy? Még mit nem.. - Ráztam meg a fejem, majd ellöktem a kezét a hajamtól. - Viola, akkor kérem a videót.
-Videót?
-Videóra csináltad a lyricset, nem? - Kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Jaj, de! Tessék! - Vette el az asztalról a pendriveot és pedig kivetem a kezéből és a vetítőterembe igyekeztem. Nem én vagyok ez a túlzottan fekete, miniszoknyás lány, viszont a koncert és Lola kedvéért felhúztam a ruhát. Amikor beértem a terembe, bekapcsoltam az ott levő vetítőt és laptopot, majd csatlakoztattam pendriveot a laptophoz, majd a vetítőhöz, így kivetíttettem mögénk a videót, amit még nem indítottunk el. Közben láttam, hogy kezdenek az emberek bejönni a nézőtérre és helyet foglalni. Kimentem a teremből és visszamentem a színfalak mögé.
-Az emberek elkezdtek befelé szállingózni! - Mosolyogtam rájuk.
-Tényleg? Ez szuper! - Nézett rám Jack.
-Nagyon jól áll neked a ruha.. - Mosolyogtam Szofira, aki azóta már át öltözött.
-Köszi... Bár őszinte leszek, engem zavar ez a pókháló tetkó a nyakamnál.. - Nézett a tükörbe.
-Nézd a jó oldalát: Lemosható. - Nézett rá Tánya.
-Igen, tudom.. - Bólintott. Beszélgettünk és még gyakorolgattunk egy-két részt, majd Viola kivetett egy pillantást a függönyök mögül.
ESTÁS LEYENDO
Február Vége
RomanceNina Clark egy teljesen átlagos lány, aki iskolát vált. Imádja a zenét, úgy érzi, hogy ez a végzete. Talán.. Valakinek tényleg ez a végzete?