-Öhm.. Zavarok..? - Nézett ránk anya, mire ijedten lelöktem magamról Armint.
-D-dehogy, csak egy könyvet nézett! Tessék! – Vettem fel a könyvet, majd Armin kezébe nyomtam.
-Csak szólni szerettem volna, hogy kész a vacsora. Armin, te itt vacsorázol?
-Köszönöm a meghívást. Azt hiszem elfogadom. - Mosolygott.
-Rendben van. Akkor gyertek le. - Mosolygott anya, majd becsukta az ajtót, én pedig sóhajtottam.
-Hirtelen nagyon ideges lettél. - Nevetett.
-J-jó, csak mert nem akarom, hogy anya félre értse! - Néztem rá.
-Látom az arcodon.
-Hogy érted?
-Elvörösödtél. - Jegyezte meg mosolyogva, én pedig felálltam.
-J-jó, akkor most menjünk le vacsorázni, gyere! - Ragadtam meg a karját, majd felhúztam. Lementünk, és leültünk az asztalhoz. Mindenki ott volt Jack kivételével.
-Hol van Jack? - Kérdeztem anyát, aki éppen a tányért tette le elém és Armin elé.
-Hamarosan jön, csak dolgozik. - Mondta.
-Dolgozik?? - Kérdeztük egyszerre Arminnal. Meg apával. Ezek szerint erről csak anya tudott.
-Igen. A videójátékos boltban. Nem tudtátok? - Csodálkozott.
-Nem igazán szóltál nekem erről.. - Mondta apa.
-Neked se mondta? - Fordultam Armin felé. Szóval anya volt az egyetlen.
-Nem...
-Fura.. - Állapítottam meg. - Tényleg, apa! Te mikor is fogsz dolgozni?
-Jövő hét után már én is ott fogok tanítani. - Mosolygott.
-Nálunk..? - Kérdezte Armin csodálkozva, miközben evett.
-Igen. Fizika tanár leszek.
-Jack gyenge fizikából.. - gondolkoztam.
-Tényleg? - Kérdezte apa.
-Igen, és lesz belőle vizsgánk. - Bólintott Armin.
- Akkor holnap tanulok vele.
-Az szerintem jó lesz. - Bólintottam. - Akkor én átveszem tőled Violát, hogy holnap tudj pihenni! - Mosolygotam Arminra.
-Megtennéd?
-Persze! - Bólintottam.
-Köszönöm.. - Nézett rám hálásan.
Vacsora után Armin hazament. Másnap Violával tanultunk, és szerencsére könnyen megértette, amit mondtam neki, míg apa Jackkel tanult. Aztán hétfőn reggel éppen a folyósón voltunk és beszélgettünk a vizsgákról.
-H-hé! Ne haragudjatok, csak.. El szerettük volna mondani, hogy mennyire szuperek voltatok pénteken! Nagyon gyönyörű dalotok volt.. - Mosolygott ránk egy lány, aki gondolom 9.-es volt, és mellette volt a barátnője is.
-És sajnáljuk, ami történt.. A videótok nagyon népszerű lett. - Mosolygott mellette a másik lány, mire mindannyian ledöbbentünk.
-Videónk? - Csodálkozott Lola.
-Igen! Harmadik hely a felkapottak közt 3 nap alatt. Nem semmi.
-He?? - Vette elő a telefonját Jack, majd felnézett youtubera, és.. a videónk tényleg a 3. felkapottak közt volt.
BINABASA MO ANG
Február Vége
RomanceNina Clark egy teljesen átlagos lány, aki iskolát vált. Imádja a zenét, úgy érzi, hogy ez a végzete. Talán.. Valakinek tényleg ez a végzete?