Arayış

2K 39 8
                                    


Artık ne yapsa onu düşünüyor olmuştu. Gece rüyalarına giriyor sabah aklından hiç çıkmıyordu. Her sabah aynı saatte tekrar gidiyordu sahile belki tekrar onunla karşılaşma umudu ile.

Ne yapmalıydı? Nasıl bulabilirdi? Kimdi o kız?
Cevap bulmalıydı artık bu sorulara.

Masanın üzerinde duran kağıt parçasına uzandı, üzerinde sadece Pygela yazıyordu.
Hemen bulmalıydı bunun ne demek olduğunu. Kısa bir araştırma yaptı ve şu bilgilere ulaştı, 

''Agamemnon, 10 yıl süren Truva savaşları sırasında, yorgun düşen askerlerini dinlendirmek, hem de savaş gemilerini onarmak için Kuşadası'ndaki Pygela'yı kurmuştur.''

Oraya gitmiş olabilir miydi? Yoksa sadece öylesine yazılmış bir isim miydi bu?

Onu bulmak için tek çaresinin bu olduğunu düşünüp oraya gitmeye karar vermişti Aras. Hem kendi için yeni bir heyecan hem de o çok hoşlandığı okyanus gözlü kıza ulaşmak için bir fırsattı bu.

Hemen hazırlıklara başladı, küçük bir çantaya koydu eşyalarını tek eksik nasıl gidecekti oraya. Annesi geldi aklına, onun arabasını alabilirdi. Koşarak çıktı evden ve annesinin yanına gitti. Çok uzak olmasa da yorulmuş nefes nefese kalmıştı. Aras'ı  nefes nefese gören annesi kötü bir şey olduğunu düşünerek hemen Aras'ın yanına geldi ve neler olduğunu sordu. Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı Aras'ın. Bu durum onu şaşırtmıştı pek fazla rastlanan bir durum değildi bu.


Zor da olsa ''Arabana ihtiyacım var'' dedi annesine.

Annesi ''neler olduğunu anlatmayacak mısın? diye sordu. Gülümsemeye devam ederek ''buldum onu'' dedi. Daha fazla soru sormasına izin vermeden aldı anahtarları ve arabaya koştu. Yeni bir hayat için çırpınışlarıydı bunlar Aras'ın. Saatler sürecek bu yolculuk sonunda acaba bulabilecek miydi onu?




Okyanus MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin