Çok garip değil mi? Sadece bir anlığına görüyorsun onu, bir defa bakıyorsun yüzüne ama en içine işliyor sen daha göz kapaklarını kırpmadan. Her şeyini tüm hayatını ona feda ediyorsun, öl dese hemen oracıkta sıkarsın bir kurşun kafana. Nasıl bir duygu bu böyle en sert insanı bile çeviriyor bir çocuğa. Karşında görüyorsun onu iliklerin de hissediyorsun o kadar yoğun bir duygu ki bu geri kalan her şeyi bırakıyorsun bir kenara. Belki de budur ''AŞK'' kelimesinin anlamı. Yapılan onca tasvirden en doğrusu budur.
Aras'ın da hissettikleri tam olarak bunlardı.
Hayatını anlatmaya başladı Afra, o daha çok küçükken kaybetmişti tüm ailesini ve teyzesi tarafından büyütülmüştü. Çok tatlı bir teyzesi olduğunu söyledi. Evlenmemişti ve bu yüzden çocuk sahibi olmamıştı. Bu yüzden kendi kızı gibi severdi Afra'yı. Ve anlatmaya devam etti, kendine bir söz vermişti 20 yaşına gelince dünyayı dolaşacaktı ve bunun için kendine bir liste hazırlamıştı. Bu yolculuk o kağıtta yazan yer olan Pygela ile başlıyordu. Bu sıra da otobüsü kalkmak üzereydi. Onu fark etti gitmesi gerektiğini ve tanıştığına memnun olduğunu söyledi.
Neler oluyordu böyle? Yine mi kaybedecekti onu? ''Dur'' dedi. ''Dur gitme kal.''
Eşyalarını toplamaya devam ediyordu Afra. Her ne olursa olsun bu yolculuğu yapacağına dair kendine söz vermişti çünkü.
Daha fazla dayanamadı Aras ve ''beraber çıkalım bu yolculuğa'' dedi, daha sonra karşısına geçti ellerinden tuttu ve gözlerinin içine bakarak ''artık senden ayrı kalamam'' diye ekledi.
Ne büyük bir aşktı bu böyle, neleri göze almıştı bu cümleyi kurarken kendi bile farkında değildi.
Ne yapacağını ne söyleyeceğini şaşırdı Afra. Daha yeni tanışmışlardı oysa. Güvenebilir miydi ona?Çok karışmıştı kafası ama içten içe samimi duygular hissetmeye başlamıştı Aras'a karşı. Kısa bir süre düşündü ve ''böyle bir yolculuğa hazır mısın?'' diye sordu. Sanırım bu evet demekti. Beraber çıkacaklardı bu yolculuğa. Gözlerinden yaşlar gelmeye başladı ama Afra'dan sakladı bunları. İlk defa her şey iyi gidiyordu onun için. Hadi o zaman gidelim şu Pygela'ya dedi gülerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus Mavisi
RomanceNefes alıp verişim duyuluyor, Duygularımın önünde hiçbir engel yok, Başka bir yerde başka biriyim... Yeni bir hikayeye başlıyoruz hep beraber. Okudukça daha çok içine çekecek bir hikaye olacak bu. Klasik ''aşk'' hikayelerinin aksine zamanla fantast...