Chapter 1

2.5K 99 29
                                    


           Merhaba yeni okul yılı, merhaba Hogwarts. Yeni bir eğitim yılıyla yeniden buradayım. Ben Jona Wade. Bu sene 4.sınıftayım. 15 yaşındayım. Gryffindor binasındayım. En yakın arkadaşım Curtis Fraley'dir. Son derece çatlak bir kişilik. Öyle bir enerji yayar ki etrafına, yanında neşeli olmamak mümkün değildir. 

       Ablam Beatrice'in bu sene Hogwarts'ta son yılı. Bu yılın sonunda mezun oluyor. Aynı kandan geliyor olmamıza rağmen o Hufflepuff binasında. Nedenini hala öğrenebilmiş değilim. Wade'ler safkan büyücülerdir. Tabi biz de öyle. Nesillerdir istisnasız Gryffindor'a seçilmiş atalarımız. İstisna yaratan ise ablam olmuş. Belki de hayvanlara ve bitkilere aşırı derecede sevgi besliyor olmasından dolayı Hufflepuff'a seçilmiş olabilir. Helga Hufflepuff'un da öyle bir kişiliği vardı çünkü. 

    Birinci sınıfa başladığımdan beri Hogwarts içinde milyon kişinin arasından dikkatimi çeken tek kişi var. Tom Marvolo Riddle. Ben Hogwarts'a ilk geldiğimde o 2.sınıfa gidiyordu. Kendimi bildim bileli daima enteresan ve ürkütücü bulmuştum onu. Okuldaki dedikodular onun sıkıntılı ve tuhaf olduğunu söylemişlerdi. Hiç arkadaşı yokmuş. Yanına kimseyi yaklaştırmıyormuş doğrusu. Yalnızlığı seviyormuş. Ayrıca bir söylentiye göre korkunç işler peşindeymiş. Onun yanına yaklaşmaya kimse cesaret edemezmiş. Taş kalpli, buzdolabı kadar soğuk tavırlı biriymiş.

Her söylenilene inanan biri değilim. Fakat okula ilk başladığımdan bu yana Slytherin'le ortak derslerimizde Tom'un hareketlerini izledim ve dedikodu kazanından çıkanların az çok doğru olduğunu fark ettim. Gerçektende acayip biriydi. İnsanı ürkütüyordu. Bakışlarıyla, yürüyüşüyle ve diğer her bir şeyiyle. 

Herşey bir yana okuldaki tüm kızların dikkati onun üzerindeydi. Bir yürüse tüm kafalar ona dönerdi. Bir bakan bir daha bakardı. Evet yakışıklıydı. Beyaz tenli, siyah saçlı, yeşil gözlüydü. Hogwarts'ın rakipsiz en yakışıklı çocuğuydu. Bazen ona bakıp da keşke Slytherin'de olsaydım diye içerlediğimde olmuştu.

Onunla arkadaşlık kurabilmek umuduyla birkaç kez yanına gittim. Gittiğim anda sepetlenip geri dönmem bir oldu. Ablam ve Curtis bilmediğim bir şekilden Tom'dan hiç haz etmiyorlardı. Özellikle ablam, Tom'un yanımızdan her geçişinde kusacak gibi bakıyordu ona. Beni de her defasında ondan uzak durmam için tembih ediyordu. 

Bu yıl, çok farklı şeyler oldu. Tom, eskisi gibi değildi. En çaresiz anlarıyla başbaşaydı. 

Korkunç olaylar yaşanacaktı. Bunu hissedebiliyordum

Tom Riddle Kötücül İkizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin