1.rész

4.5K 214 16
                                    

-A halálnak van kedve veled énekelni - köptem szembe Jungkookkal a szavakat, ahogy felém sietett a tömegben.
-Mert asszed', hogy nekem olyan sok kedvem van ehhez - mutatott rám.
Szinte izzott közöttünk a levegő. Még egy utolsó dühös pillantást megereszettem felé, majd hátat fordítottam neki.
-Ez mind a te hibád! - azt hittem, hogy Hoseok áll mögöttem. Hát nem ő volt. Egy fiú nézett rám döbbenten - Bocsi. Azt hittem, hogy más valaki vagy.
Dühösen néztem körbe Hobit keresve a tömegben. Nem kell sokáig nézelődnöm, ugyanis bárhol megismerem a narancs fejét.

Éppen kedvesen mosolyogva társalgott egy nála jóval alacsonyabb lánnyal, aki gondolom, hogy a duettpartnere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Éppen kedvesen mosolyogva társalgott egy nála jóval alacsonyabb lánnyal, aki gondolom, hogy a duettpartnere. Sebaj. Akkor később fogom megfojtani. Időközben Jungkook annyira kezdett nevetni, hogy a könnyei is kicsordultak.
-Te meg mit röhögsz? - förmedtem rá, mire ő csak még hangosabban kezdett nevetni.
-Téged. Az előbbi jeleneted rohadt vicces volt - törölgette könnyeit.
-Mindenik párból egy személy jöjjön ki a borítékért, ami a dal címét tartalmazza, amit pénteken elő kell adni - mutatott fel 12 fehér borítékot az igazgató.
-Én megyek - fújtattam egyet, majd elsiettem a zsűriasztal felé és elvettem a felém nyújtott borítékot. Két név volt ráírva kacskaringós kézírással : Lisa Smith, Jeon Jungkook.
-Na mit kaptunk? - jött mellém Jungkook és kikapta a kezemből a borítékot.
-Éppen el akartam volna olvasni - morogtam, majd figyeltem mozdulatait.
Kivett egy fehér lapot, amire nagy fekete betűkkel rá volt írva az előadó és a dal címe.

"Adam Levine: Lost Stars"

-Klasz. Imádom ezt a dalt - örvendezett kezében szorongatva a papírlapot.
-Örülök - húztam el a számat, majd akartam volna elindulni a kollégium fele.
-Héj! Hova mész? Kezdjünk el gyakorolni! - kapta el a csuklómat és visszarántott.
-Mára azt terveztem, hogy Taehyunggal dolgozok a féléves projektünkön, szóval nem. És különben is miért akarsz ilyen hamar elkezdeni gyakorolni? Még van 3 napunk - néztem rá értetlenül.
-Mert hibátlanul akarom előadni. Szükségem van arra a pénzre. És ha miattad nem fogjuk megnyerni a versenyt, akkor nagyon meg fogod bánni, hogy egyáltalán jelentkeztél erre - tekintete fagyos volt.
-Találkozzunk 7-kor a szobámban. 2. emelet, 6. szoba jobb oldalon - intettem egyet, majd eltrappoltam.
Olyan gyorsan szeltem át az iskola és a kollégium közötti teret, mint még soha. Ideges voltam. A hátam közepére sem kívántam, hogy Jungkookkel keljen duetteznem. Miért nem kaphattam ki Chanyeolt vagy Taehyungot?! Dühösen csaptam be a szobám ajtaját. Mindenkinek bentlakásban lenni. Ledőltem az ágyamra és fejemet a párnába temettem. A szobatársam, Ma Rin, még nem ért fel, de helyette Taetae csörtetett be az ajtón.
-Képzeld! Ma Rin lett a duettpartnerem - örvendezett a szőnyeg közepén ugrándozva.
-Jó neked - dünnyögtem a párnába.
-Hallottam, hogy Jungkookieval vagy párban. Jó fej fiú és nagyon tehetséges. Jól tud énekelni, rappelni, táncolni és rajzolni - sorolta fel jó tulajdonságait. Tae és Jungkook legjobb barátok. Régen elég sokmindennel próbálkozott Taehyung, hogy jóban legyünk Kookkal, de valamiért ki nem állhat engem.
-Meg nagyszerűen tud bunkózni és megkeseríteni mások életét - morogtam - Akkor folytathatjuk a munkát?
-Aham - vigyorodott el, majd a mikrofon mögé állt.
Bírom Taet, de valahogy soha nem voltunk olyan jóban, mint például Hoseokkal.
Már több mint egy hete dolgozunk a közös projektünkön, ami abból áll, hogy egy dalt kell közösen  készítenünk. Én készítem a zenei alapot, közösen írtuk a szöveget, míg Tae énekel. A dal a Stigma (Megbélyegzés) címet viseli.
-"geuman ulgo tell me something
yonggi eobtdeon naege malhaebwa
geu ttae nahante wae geuraesseo?
main

2U (Jungkook fanfiction) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now