Hát ez is eljött. Őszintén elmondom, hogy nagyon fáj elengednem ezt a sztorit, mert nagyon nagyon megszerettem. Ugyan rengeteg szabadidőmet elvette a nagy terjedelmű részek miatt, valamiért a legkevésbé sem bántam meg azt, hogy ebbe belekezdtem.
Így az elején egy picit mesélnék nektek arról, hogy számomra mit jelentett ez a történet. Ez egy apró darab volt az én életemből, a többnyita pozitív dolgok fele hajló gondolkodásmódomról. Nekem talán valami olyasmit is kifejezett, hogy ha elég erősen hiszek és küzdök, akkor akár még a lehetetlen is sikerülhet, éppen úgy, mint Lisanak és Jungkooknak.
Volt néhány a történetben fellelhető kapcsolat, amiket a saját életemből merítettem, de többnyire az írói fikció dominál benne, ami által szerintem ha közvetlenül nem is, de egy picit megismerhettek.Érdekességek
✖Az alaptörténethez az ihletet egy olyan iskolai tehetségkutató adta, amelyen a tavalyi tanévben részt vettem.
✖A teljes sztori megvan kézirat formájában. A5-ös füzetekben 120 oldal lett.
✖Eleinte úgy terveztem, hogy Lisa egyáltalán nem kerül komolyabb kapcsolatba Jungkookkal.
✖A tehetségkutató mellett még számos eseményből és történésből inspirálódtam.
✖Őszintén nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nektek az ezzel a témával foglalkozó történet az én helyenként furcsa megfogalmazásommal fűszerezve.
✖Végtelenül örültem az összes bíztató kommentnek, amiben leírtátok, hogy tetszik nektek a sztori, ugyanis nagyjából a 12-dik rész környékén elhatároztam, hogy törölni fogom az egész 2U-t. A ti kommentjeitek miatt nem tettem meg és nem is fogom.
Most pedig a már lassacskán szokásommá vált lépést fogom megtenni az által, hogy felteszek nektek néhány kérdést. Itt is érvényes ugyanaz, mint a Forever With You című már befejezett irományomnál, hogy ez nem egy teszt, itt nem fog titeket senki ellenőrizni. Csak az válaszoljon, aki szeretne és nincs ellenére.
1. Melyik volt számodra a legmeglepőbb fordulat, esetleg egy olyan jelenet, ami megdöbbentett?
2. Melyik volt a kedvenc szereplőd és miért?
3. Ki volt számodra a legkevésbé szimpatikus és miért?
4. Mit gondolsz Lisa és Jungkook még a friss kapcsolatáról?
5. Jungkook vagy Jimin?
Ennyi is lenne a kérdésekből. Most viszont én jövök egy kérdés megválaszolásával, ami az utóbbi néhány résznél elég gyakran felvetődött. Lesz-e második évad? Őszintén bevallom, hogy nem terveztem ennek második évadot, ezért sem igazán készültem úgy, hogy most azonnal bele tudjak kezdeni. Viszont hogy ne beszéljek mellé, most el is mondom, hogy lesz második évad. Még nem fogom tudni elkezdeni, mert most szeretnék más sztorijaimra is koncentrálni, de azért egy kis meglepetésként elmondom, hogy a következő évad címe Fools lesz. És engedjétek meg, hogy megmutassam a már kész borítót is.
A sztori cselekménye legyen egyelőre meglepetés még.
Még meg szeretném veletek osztani, hogy most publikáltam a legújabb Wattpad történetem prológusát. Ennek a sztorinak kivételesen nem Jungkook lett a főszereplője, hanem az Ultimate Bias-om, Kim Taehyung. Ezúttal több szempontból is elrugaszkodtam a tőlem megszokottaktól nem csak karakterformálásban, de a történet kivitelezésében, a borító külalakjában és a benne lezajló cselekmények tekintetében is. A cselekményről nem szeretnék elmondani túl sokat, ugyanis már a prológusban fellelhető a sztori különlegessége. Remélem, hogy tetszeni fog nektek a Valahol Itt.
És így a rengeteg bejelentés és fölösleges duma után, annak aki elolvassa egészen ideáig a süketelésemet, annak szeretném megköszönni, hogy velem tartott ezen az izgalmakkal teli kalandon. Remélem, hogy ti is élveztétek legalább annyira, mint én és, hogy nem bántátok meg, hogy elolvastátok.
Most könnyes búcsút veszek ettől a történettől, hogy később egy hozzá méltó folytatással tudjak érkezni. Vigyázzatok magatokra és remélem találkozunk még más sztorijaimnál is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
2U (Jungkook fanfiction) BEFEJEZETT
FanficAzt hinnéd, hogy egy iskolai tehetségkutató jó buli. Hát számomra nem az. Hiába jár együtt a győzelemmel a hírnév és a pénz, ha egy olyan ember lesz a duettpartnered, akit tiszta szívedből gyűlölsz. Igen. Ez ő. Jeon Jungkook. Ő az, aki megkeseríti k...