EGE

40 8 0
                                    

                               -5.BÖLÜM-

   -Merhaba güzel kızım.
   -Merhabalar teyzecim.Nasılsınız?
   Çok şükür kızım,çok şükür.Bekliyoruz işte öylece..
   - .....

    -Eveeet.Hastamızın adı nedir hemşire hanım.
    -Ege,Sevgi hocam.
    -Bugün nasıl hissediyorsun bakalım Ege?
    - .....
    -Bir sıkıntın mı var Ege.Söyle bana,neyin var?
    - .....
    -Ege neden konuşmuyorsun?
    -Konuşsana evladım,ne oldu böyle birden?Ağrın mı başladı yeniden?Ha,konuşsana çocuğum.
    -İyiyim,iyi hissediyorum.Mümkünse  yalnız kalabilir miyim acaba doktor hanım?
    -Bakın sizi mua...
    -Lütfen,sonra gelirsiniz.
    -Peki Ege bey,siz kendinizi iyi hissettiğinizde hemşire hanıma bildirirsiniz.Ben tekrardan gelirim. İyi günler.

  -Oğlum neden ...
  -Anne sende çık,lütfen!

                     Birkaç Saat Sonra

   -Anne,ben de birini sevebilir miyim?
   -O ne demek oğlum elbette ki seversin. Beni,babanı sevmiyor musun ki sen? Bak sevebiliyorsun işte.
   -Hayır anne,öyle değil.Başka türlü,ımm,başka şekilde.Sizi sevdiğim gibi değil.
-O ne demek öyle oğlum. 
-Anne ben..Ben...Sevgi hanımdan.....
-Sen ne dediğinin farkında mısın Ege? Hem kaç kez gördün ki sen doktor hanımı?
-Az önce gördüm ya anne.

   (Odada tektir)

  -Kalbi yarım olan bir insan gerçekten birini sevebilir mi?Hem de ilk görüşte.İlk görüşte aşk var mıdır gerçekten?
O da beni sever mi acaba?Bu halimlede kabul eder mi beni?
Allah'ım ne olur o kalbi bulmama yardım et.Bir umut ver bana.Bir umut..

       Saatler Sonra

   -Sevgi hocayı çağırın çabuk,Sevgi hocayı çağırın.
   -Çabuk,çabuk acele edin.  
  -Ben size bu hasta tek bırakılmayacak demedim mi?Neden tekti bu hasta?Ne zamandır bu durumda?
-Hocam birşeyler yapmanız lazım, nabız alamıyorum..
-Ne olur kurtarın oğlumu ne olur...
-Sevgi hocam aranan kalp bulundu.Kalp bulundu.
-Ne..
-Yarım saat önce bi hasta eks olmuştu. Ailesi organ bağışında bulunmuş.Gerekli testleri başhekimimiz yaptırtmıştı.Hemen ameliyata alabiliriz hastayı.
-Tamam.Herkes hazırlansın.Ege'yi ameliyata alıyoruz.

  O an içimde birşeyler ölüyordu sanki yavaşça. Bugün Yusuf'u da yalnız bırakmıştım.Özledim Yusuf,özledim.Çok özledim.

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin