BU KALP BİR ANDA NEREDEN ÇIKMIŞTI!

39 8 0
                                    

                               -6.Bölüm-

 
-Sevgi'nin alnından akan terler,ellerinin titremesi,dalgın olması normal mi?
Sanki bir şüphe içerisinde değil mi sencede?
-Haklısın.Bende farkettim.Anladı mı dersin!
-Öylesine bağlıydı ki Sevgi Yusuf'a,hissetmiş olmasına şaşırmam doğrusu.

..........

-Ameliyat gayet başarılıydı teyzecim.Çok geçmiş olsun.Ege artık eskisinden bile sağlıklı olacak inşallah.
-Allah sizden razı olsun kızım.Önce Allah sonra siz bana oğlumu verdiniz.Ömrün boyunca yüzün gülsün,hüzün seni bulmasın inşallah.

(İçinden söyler)

-Yusuf ayağa kalkarsa hep gülecek.

............

-Neden ameliyatta öyleydim ben.Noldu bana.Ellerim o kalbi hiç tutmak istemiyordu sanki.Yusuf..Yusuf aklımdan hiç çıkmıyordu. Artık onu görmem lazım. Bundan daha fazla ne kadar kaçabilirim ki? Hem onun bana ihtiyacı var, hissediyorum bunu.

Dakikalar Sonra

-Aşkııım,bak ben gel...
-Yusuf.Yusuuuf...!!

(Şiddetle dışarı çıkar)

-Yusuf nerede?Nerede?Ne yaptınız ona söyleyin..Ne yaptınız...

(Herkesin yüzünü çeviriyodur Sevgi'den)

-Annemler,annemler yok.Onlar Yusuf'u nasıl yalnız bırakırlar.

(Bu arada Yusuf'un anne ve babası ağlayarak başhekimin odasından çıkarlar.)

-Demek o çocuk Yusuf'um sayesinde kurtuldu.Allah onun annesine evlat acısı yaşatmasın.Çok zor,çok..
-Sevgi,kızım..
Yusuf'a ne oldu baba?Haa,söyle bana ne olur.Kim kurtulmuş Yusuf sayesinde.

.....

-Yoksa..Yoksa...Yusuuuuuuuuuu..ff.

Hastanede öyle bir çığlık yayılmıştır ki.İşte canı öylesine yanıyordur Sevgi'nin. Üstelik Yusuf'un kalbini elleriyle nakletmiştir Egeye.Ve bunun etkisinden de kolay kolay kurtulamayacaktır.

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin