Sevgili Kalp Sancım

40 6 2
                                    

                         -8.Bölüm Devamı-

  -Ne demek bu Pelin,ne demek? Unutmadığım tek kişi sensin ne demek?

  -Yani,bilmem ki.Hem sen onun doktoru değil miydin,ondan dolayı öyle demiştir. Sonunda ona bi hayat bahşettin sen. Evet sende bilmiyodun böyle olacağını.Kimse bilmiyordu.Bilemezdi ki.Hiç kolay değil, biliyorum,seni anlıyorum da demiycem, anlayamamda zaten.Ama bununla yaşamak zorundasın. Kabullenmek zorundasın. Bütün hayatını başta Ege olmak üzere insanlardan kaçarak geçiremezsin. O senin hastan ve bununla da yüzleşmek zorundasın.Böyle saklanamazsın Sevgi,bu imkansız.Dışarda seni seven,bekleyen,yanında olmak isteyen bir sürü insan var.

  -Onları asla affetmeyeceğim Pelin.Bu olanların sorumlusu onlar.Nasıl benden habersiz böyle birşey yapabilirler.Nasıl benden böyle birşeyi saklayabilirler.Ya ben tesadüfen öğrenmeseydim ne olacaktı. Hiç haberim olmayacak mıydı benim. Ben korkaklığımdan kendimi hastalarıma vermiştim. Sadece biraz kafam dağılsın istemiştim. Çok şey mi istedim ben Pelin. Artık herkesin Yusuf ölecek söylentilerini kaldıramamıştım ben.Bende insanım Pelin. Üstelik Yusuf benim nişanlımdı.Eşim olacaktı.

  -O kadar hak veriyorum ki sana Sevgi. Sen benim kardeşimsin ve ben artık seni böyle görmeyi kaldıramıyorum. Kolay olmayacak biliyorum ama sen bu söylediklerimi bir düşün istersen.

  -Haklısın galiba.Seni seviyorum😊
  -Bende seni seviyorum kardeşim.😊😊

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin