Hayatının Aşkı Kimdi?

33 7 0
                                    

-7.Bölüm-

Gerçeği öğrendikten sonra aylarca kendime gelememiştim.Evden dışarı çıkmıyor,kapalı olan telefonumu açmıyor, doğru düzgün yemek bile yemiyordum.Hayatla olan bağımı koparmıştım artık.
İnsan böyle bir şeyi nasıl atlatabilirdi ki. Atlatamazdı.Atlatılamazdı.Hem nasıl atlatılabilirdi böyle bir şey?
Aylardır çalmaktan yorulmayan kapım hâlâ ısrarla devam ediyordu çalmaya.
Ve yine açmayan ben..
Canım çok yanıyor diye haykırmak istiyordum tüm dünyaya,"Allah'ım sabır" diyebiliyordum buna karşılık.Sabır...
Öyle kopmuştum ki hayattan,yaşamıyor- dum sanki.
Dakikalar sonra yeni yıla girmiş olacağız fakat ben eskisinde kalmak istiyorum. Yusufla geçirdiğimiz o günlerde kalmak istiyorum ben.
Allah'ım öyle yanıyor ki canım,ne dayanılmaz bir acıymış bu.Yusuf'umun kalbi hayatta ama başkasıyla yaşıyor,başkasına hayat veriyor.Ona can oluyor. Üstelik bunu kendi ellerimle yaptım ben.Kendi ellerimle..Ben değiştirdim bu kaderi.Ben..Ben...
Başkasına aşık olacak o kalp,başkasına gülecek.Başkası için atacak,onun için heycanlanacak.En azından o kalp Yusufla ölecekti.İçinde ben kalacaktım birtek. Şimdi ise izim bile kalmadı o kalpte artık. Ben o kalpte yaşamıyorum.

Etrafa saçılmış resimler,kolyesindeki nişan yüzükleri,çekmecede ki kutunun içinde duran nikah yüzükleri..
Sevgiyi öyle zor günler bekliyordu ki artık.Yusuf onun için yaşayan bir ölüydü.Ege onun için Yusuf'un katiliydi.
Fakat Sevgi bir şeyi bilmiyordu.O aşk kıvılcımları o kalpte tekrardan alevleneckti. Küllerinden yeniden doğacaktı.Ama bir sorun vardı;Sevgi Yusuf'a mi yoksa Ege'ye mi aşıktı. İşte bunu hiç kimse bilmiyordu,Sevgi bile..

Ve kapı çalar. Bu çalan kapı Sevgi'nin dönüm noktasıdır. O kapıyı açmasıyla hayatı değişecektir. Peki ya o kapıyı çalan kimdi?Ege miydi?!!

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin