HAYATA BAKIŞ(KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞUŞ)

30 6 2
                                    

                              -9.Bölüm-

  Duyulan ince topuk sesi sesi,etrafa salınan o gül kokusu,asla bozulmamış olan özgüveni,kendine olan inancı..

  Aylar sonra küllerinden yeniden doğmuştu sanki Sevgi. İçinde hâlâ vardı Yusuf. Asla bitmeyecekti.Orada kalacaktı hep. Yusuf onun için ilkti ve son kalacaktı.

Onu çok seven hastalarıyla ilgilenmek iyi gelecekti belki ona.Çünkü o da çok seviyordu onları. Hepsiyle ayrı bir ilgiyle ilgileniyordu. Tek tek konuşuyordu onlarla mesela.Vakit buldukça tabi. Dertlerini dinliyordu,elinden birşey gelirsede yardım etmekten asla çekinmiyordu. Onlarla bastırıyordu her sıkıntısını,acılarını. Ya da onlarla tazeliyordu günün mutluluğunu..
Hepsine oldukça bağlıydı Sevgi.Asla tükenmeyecek ailesiydi onlar.Hiç bitmeyecek,azalmayacak aksine çoğalacak ailesi...

Artık mutlu olamayacaktı belki ama onlar deva olacaktı Sevgi'nin Yusuf'una.Belkide birgün iyileşecekti Sevgi ama onlar iyileştirecekti;Ailesi. Çünkü Sevgi'nin gerçek ailesi hayatta değildi. En yakın arkadaşının babasına baba,annesine anne diyordu Sevgi.Onun kardeşini benimsemişti kardeş diye.Onlar büyütmüştü Sevgiyi.

Sevgi henüz 10 yaşındayken kaybetmişti gerçek ailesini.Asla hatırlamak istemediği o büyük yangında.Dağ evinde...
Annesi onu yatağına yatırıp yumuşacık yanağına öpücüğünü kondurduğunda ona son sözü şu olmuştu:'Kendinden asla vazgeçme kızım. Başına her ne gelirse gelsin, bu hayatta her ne yaşarsan yaşa asla kendinden vazgeçme.Her zaman kendinle kal.Her seferinde küllerinden yeniden doğ.."
 
Hissetmişti sanki annesi yaşanacakları. Sanki biliyordu bu onun Meleğine olan son sözü olduğunu...

Henüz daha çocukken tatmıştı Sevgi acının en büyüğünü. Sonrada hayata Yusufla bağlanmıştı sanki.Kardeşim dediği Pelin den sonra en büyük neşe kaynağıydı Yusuf. Pelin den sonra herseyini yaptığı, acılarını,sevinçlerini paylaştığı,omzunda ağladığı kişiydi Yusuf. Yusuf kısacası onun çocukluğuydu,gençliğiydi.İlk ve tek aşkıydı. Kalbiydi...

Işte böyle birini kaybetmişti hayatında Sevgi. Kalbini kaybetmişti...

Şimdi ise annesinin son arzusunu yerine getirmek zorundaydı. Küllerinden yeniden doğacaktı. Ama bu nasıl olacaktı? Işte bunu Sevgi bile bilmiyor..

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin