HAYAL KIRIKLIĞI

48 4 41
                                    


                            -18.Bölüm-

   -Bu zarf sizin için efendim.

   -Ne zarfı bu?

   -Bilemiyorum efendim.Zarfı aldığınıza dair bir imza alabilir miyim!
Teşekkürler efendim,iyi günler.

   -İyi günler,kolay gelsin.

  - A,aa.. Burcu bu. Paket Burcu'dan.

  - Merhaba Sevgi,
   
       Konuya nasıl gireceğim bilmiyorum. O kadar pişmanım ki böyle bir şeyin içinde olduğum için. O kadar plansız gerçekleşti ki herşey.. Öyle bir anlık birşeydi bizimkisi.
Yaklaşık 2 buçuk yıldır tanışıyoruz biz Yusufla.

    -Yusuf mu!
Senin Yusufla ne alakan olabilir ki Burcu?

   -Lütfen sonuna kadar oku bu mektubu. Daha fazla saklayamadım gerçekleri senden. Yüzüne karşı söyleyemeyeceğim içinde bir mektupla anlatmak istedim tüm gerçekleri sana. Arkadaşım Aslı yolladı sana bu zarfı. Ben yapamamaktan korktuğum için ona vermiştim. Eline ne zaman ulaşır bilmiyorum. Ne olur affet beni Sevgi. Ben böyle olsun istemezdim. Çok üzgünüm sana bunları yaşattığım için.
O her ay ayrı bir heyecanla,mutlulukla ilgilendiğin bebek Yusufla benim bebeğim Sevgi.. Bizim bebeğimiz... Yusuf duyduğu ilk andan beri asla istemedi. Aldırmak için çok uğraştı. Belki bende biran böyle bir şey düşünebilirdim ama onu öğrendiğimde herşey için çok geçti artık. Bir kaç gün sonrada Yusuf'u kaybettik zaten..
 
    Öyle çok sık görüşmezdik. Ama Yusuf senin hayatındayken benimlede birlikteydi. O çok farklı bir insandı Sevgi. Asla ciddi bir ilişki adamı değildi. Aranızda ne yaşadınız ne geçti bilmiyorum ama seni düşünen,gerçekten seven bir insan olsaydı böyle birşey yapmazdı. Bu mektubu okuduktan sonra ne düşünürsün bilemem ama ne hissedersin iyi bilirim. Belki inanmayacaksın bana. İşte bunun içinde bu söyleyeceklerimi uygulamanı istiyorum senden. Yusuf'un yanından hiç ayırmadığı bir köstekli saati var biliyorsundur. O saatin kaybolduğunu zannediyordu. Ben o saati alıp saklamıştım hamile olduğumu öğrendiğim zaman. Şuan elindeki zarfın içinde duruyor. Parmak izlerinden dna testi yatırabilirsin. Bir de numara olacak. Aslı'ya ulaşabilmen için. Eğer testi yaptırmak istersen onu ara.

     Tekrardan çok özür dilerim Sevgi. Gerçekten çok üzgünüm.. Kendine iyi bak olur mu. Umarım bundan sonra çok mutlu olursun.

                                                          BURCU

  - Koşun, sedye getirin çabuk. Sevgi hanım bayıldı. Acele edin!
 
    

  

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin