AŞK SANA BENZER "AŞK"♡

31 3 17
                                    

                            -17. Bölüm-

Bir gün çıkıp gel uzak yollardan 

Benim can yaramı sarmak için 

Çünkü bir nefes ki Aşk Sana Benzer 

Benim can yaramı sar gülüm çünkü

Çünkü derin bir nefes ki Aşk Sana Benzer 

Gökte parlayan ay kalpte 

İncinen söz çölde 

Işıldayan su sana benzer 

Hoyrat bir aşk içinde 

Yandım çok zaman 

Söyle koca bir hayat nasıl gecer 

Senle gecen her ömür sana benzer 

Şimdi söyle bu hayat nasıl gecer 

Sensiz geçen her ömür küle benzer 

Gökte parlayan ay kalpte 

İncinen söz çölde 

Işıldayan su sana benzer

    Nasılda sensin bu şarkı.. Nasılda sen!
Ne güzel demiş değil mi Koray Avcı...
  
    Şimdi gelsen,elimi tutsan,gözlerimin içine içine baksan.. En derine işlesen...
   
    Sımsıkı sarılsan,hiç bırakmayacakmış gibi.
   
    Desen ki; sana geldim aşk, sana geldim. Sahi çok beklettim mi bizi? desen!

    Şu zil çalsa şimdi, atılsan boynuma.
O kadar özledim ki seni. O kadar özledim...

    Geldim işte,geldim;yeter artık bu yalnızlık,"biz"sizlik desen.

     Gel be gülüm artık,gel.. Tut şu ellerimden,sen sar sadece beni. Gülüşlerinde besle beni! Gözyaşlarında ise mutluluğumuzu.
      Hüzne yer olmasın bizim hayatımızda. Yetmiş olsun bu "biz"sizlik bize artık.

       Pikniklere gidelim mesela. Gökyüzünde sımsıcak güneş, karşımızda masmavi deniz. Tamda senin gibi..
O narin parmakların saçlarımda dolaşsın mesela. Ben senin o olmayan gamzelerinde kaybolayım. Sen sadece gülümse bana. Yetmez mi? Yeter! Hemde öyle bir yeter ki..

       Sana kitap okuyayım yatmadan. En sevdiğin yazardan. Öylece sarhoş olalım oracıkta... Olmaz mı? Hemde çok güzel olur be!
     
       Bi kızımız daha olsun hattâ. Sana benzeyen. Senin gibi.. Aynı senin gibi!
Her akşam işten eve döndüğümde kapıda beni üçünüz karşılayın. Önce ben sarılacağım diye kavga edin mesela. Ama tatlı bir atışma bu♡

      Her akşam bir buse kondur yanağıma.  İşte bu be! Zerre yorgunluğum kalmadı artık. Çocuklarımızdan arta kalan zaman senindir artık sevgilim.
    
      Kokun öyle bir işlemiş olsun ki yatağımıza,senin yerinde yatayım ben. Senin yastığında.. Sonra yine sen yat ki oraya,o yastığa diğer gün yine sinsin kokun ve ben yine oracıkta uykuya dalayım...
     
      Bana üşüdüm de hattâ. Üşüdüm.. Hiç örtmem ki üstünü. Senin örtün ben olurum çünkü! Asla üşütmem seni. Sımsıcak tutarım seni sevgili.

       Bir sabah bakıcı çocukları okula göndermiş olsun. Bende bizim için kahvaltı hazırlamış olayım. Yavaşça odamıza girip önce öperek seni uyandırayım. Sonra ellerimle yedireyim sana kahvaltını..

       En sonda seni anlatayım sana...
Ve gözlerinde kaybolayım.

İki Beden Tek KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin