set

373 33 3
                                    

bugün, sonunda seni gördüm sevgilim. bahçede kulaklığın takılıyken, elindeki kahveyi yudumluyordun. kalbim yerinden çıkacakmış gibi hızlı atıyordu, acıya olan açlığımı bile unutmuştum o an. koskoca bahçedeki bütün banklar doluydu ama, senin yanın boştu. yanına gelip oturmak istiyordum ama çekiniyordum açıkçası. gözlerin çok ifadesiz bakıyordu ve bu ister istemez ürkmemi sağlıyordu.

sonra, başka seçeneğimin olmadığı aklıma geldi ve adeta bir kedi yavrusu gibi yanına gelip o banka oturdum. tanrım! kalbim yerinden çıkacakmış gibiydi, hiç bu kadar hızlı attığını duymamıştım ben.

yanına oturduğumda göz ucuyla baktın bana. ilk defa bana bakmıştın, gözlerin gözlerime ilişmişti; bu bile aklımı başımdan almaya yetmişti. ama sonra hemen gözlerini çektin ve bakışlarını karşıya yönelttin, ruhsuzca bakıyordun. ve bir süre öylece oturduk, seni izledim çaktırmadan. umarım anlamamışsındır.

daha sonra peşimde dolanan hasta bakıcı geldi ve sürenin dolduğunu, içeri girmemiz gerektiğini söyledi. sıkı bir küfür ettim ona, tam da zamanıydı yani. ayağı kalktığımı hissetmişsindir ki, kafanı çevirip bana baktın. elim ayağıma dolaşmıştı, o anı hiç unutmayacağım.

alelacele kafamı çevirdim ve binanın içine doğru yürümeye başladım, arkamdan baktığını hissedebiliyordum. takılıp yere düşmediğim için şanslıydım o saniyelerde. hızlıca odama girdim ve arkamdan kilitlenen kapının sesine her zaman sinir olmama rağmen, bu sefer olmadım. aksine, yüzümde belli belirsiz bir gülümseme yer edinmişti. ardından, kıkırdadım istemsizce. sen benim ayarlarımla fena hâlde oynuyordun sevgilim.

sciamachy, yoonseok ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin