Bylo ráno jako každé jiné,klidné jako ta říčka co obklopuje královský palác,jenom král byl jako na trní.Už nevěděl co si počít s jeho dcerou princeznou Šárkou.Sice měl dvě dcery ale starosti má pořád.Nastal totiž čas kdy by se měli už dávno provdat.Ale na to ani nemají pomyšlení,hlavně Šárka.Ta místo myšlenek na vdavky se ohání kordem a lukem se šípy.Ano Šárka byla tak trochu jiná princezna než všichni ostatní.Místo vyšívání se prohání na koni.Ale přeci se najde něco co má ráda s těch holčičích vlastností a to je četba knih.V knihovně totiž dokáže pobývat i několik hodin.
No abych to zhrnula,sice měla ráda kord a jízdu na koni ale byla hodná myslela na druhé prostě princezna jaká by měla být.
Jenže jednoho dne se král rozčílil a zavolal si své dvě dcery do královské síně.Když dcery přišli zdělil rozhodnutí.,,Tak dcery,jste už dosti staré na to aby jste si našli obě dvě ženichy.",,Ale tatínku,ženichy,vždyť princové v této době jsou strašně nafoukaní.",,No Šárko jak to mluvíš,nejsou nafoukaní,náhodou jsou to ušlechtilí mládenci.",,No k ušlechtilosti mají dost daleko.",,No Šárko tak tahle mluvit nebudeš.",,Omlouvám se otče.",,Pro tentokrát ti odpouštím,ale kde jsem to jen skončil,už vím,zítra k nám na zámek přijedou dva mladí pánové na námluvy.",,Dobře otče,a kdy je máme čekat.",,Přijedou kolem poledne a poobědvají s námi.",,Jistě otče.",,No vidíš,ale doufám že se Šárko nebudeš chovat jako pokaždé když někdo přijede na námluvy a budeš hodná dcera,slib mi to.",,Dobře otče jak si přejete.",,Děkuji,no a teď můžete jít."
Když princezny odešli tak král byl velmi spokojen to ho ale nenapadlo že zítra už bude vše jinak.
Ahoj tak jsem tu zase s novou povídkou,doufám že se vám bude líbit,a omlouvám se za chyby.:-)
ČTEŠ
Tak trochu jiná princezna
RomanceJe těžké být královského rodu,ale ona je jiná,místo vyšívání ráda jezdí na koni a jejím nejlepším přítelem je kord. Co se stane když jí bude chtít její otec provdat,podlehne otci nebo se vzepře osudu. To se dozvíte v tomto příběhu