Gözlerimin içine güneş ışıklarının dolmasına izin verirken yatakta yavaşça doğrudum.
Sabah uyanmayı ne kadar sevmesem de devamsızlık hakkımı bitirmeyip son hafta hiç okula gitmiyordum..
Yataktan kalkıp günlük işlerimi hallettim.
Üstümü giydikten sonra telefonumu elime alıp instagramda dm'e girdim.
Dün o mesajlaşmadan sonra hiç konuşmamıştık.
Israrla beni tehdit edip korkutmuştu.
Açıkçası ne yapacağını baya merak ediyordum.Herneyse..
Telefonumu kapatıp cebime attım.
Montumu giyip çantamı sırtıma taktıp evden çıktım.Kulaklığımı takıp son ses şarkı açıp yavaşça yürümeye başladım.
Okul yakın olduğu için yürüyerek gelip gidiyordum.
Annemler burada yaşamıyordu.
Ben ise okulum için gelmiştim.Okula yavaş yavaş yaklaştım.
Okuldan içeri adımımı attığım an..
"Selam!!" Diye önüme atladı sevgili arkadaşım Hoşik.Aslında adı Hoşik değil Hoseok ama ben ona böyle demekten zevk alıyordum..
Yüzüme bir gülümseme yerleştirip yanaklarını sıkarak "Günaydın! Sevgili arkadaşım benim" dedim.
Gülüp"Hadi içeri geçelim artık" dedi.
Kafamla onaylayıp koluna girdim.Sınıfa doğru çıkmaya başladık.
Sınıfa çıktığımızda ise ortamda büyük bir dedikodu dolaşıyordu.Biz girdiğimizde ise bütün gözler bize dönmüştü.
Hoşik dayanamayıp sordu"Neler oluyor?"
Sonra sınıftaki egosu götünden büyük olan erkeklerden biri kahkaha attı ve "Arkadaşının seksi fotoğraflarına bakıyorduk" deyip beni gösterdi.Hoşik hemen telefonunu kapıp 11 lerin grubunu açtı" Hangi piç attı bu resmi?" diye çemkirdi.
Haliyle merak etmiştim telefonumu çıkarıp grubu açtım..
Sikiyim bu kadar ileri gitmiş olamazdı değil mi?
●●
Ne yazdım be elim koptu Jk beye de çok sövmeyin ^^
OY VE YORUM LÜTFEN♡♡