Pt.18

19.6K 1K 199
                                    

Alarmımın sinir bozucu sesiyle gözlerimi açtım bugün,çünkü beni uyandıracak bir güneş yoktu hava her zamankinden daha kasvetliydi.

Bugün herşey canımı biraz daha sıkıyordu umarım herşey iyi olurdu..

Günlük işlerimi yaptıktan sonra çantamı da alıp evden çıktım.

Okula gittiğimde insanlar yine boktan dedikodularını yapıp kahvelerini içiyorlardı.
Herşey normaldi.

"Selam!" aniden arkama döndüm. Hoseok vardı yanındada bir kız "Selam hoşiğim benim!" diyerek yanaklarını sıktım sonra yanındaki kıza dönüp "Merhaba ben Haneul sen de?" Diye sordum "Bende soo hyun"
"Memnun oldum" deyip hızlıca yanlarından ayrıldım.

Sınıfa çıkıp çantamı bıraktım ve montumu çıkardım.

Normalde mont giymezdim direk hırkamla gelirdim ama dün hırkamı müzik odasında unuttuğum için mont giymek zorunda kalmıştım.

Tekrar hırkamı almak için sınıftan çıkıp merdivenlere adımladım kapının önüne gelip kapıyı yavaşca açtım.
Ama karşımda kızı duvara sıkıştırmış yermişcesine öpen bir jungkook görmeyi beklemiyordum.

Sanırım cidden beklemiyordum çünkü yaklaşık 1 dakika ilk defa öpüşen bir çift görmüş gibi gözümü kırpmadan bakmaya devam ettim.

Yavaşca ayrıldılar tam o sırada aklım başıma geldi sirkelenip arkamı döndüm ses çıkarmamak için yavaşca kapıya doğru ilerledim. "Dur" diyerek bana seslenene kadar. Biraz o şekilde durduktan sonra ayak sesleri duydum kıza birşeyler mırıldanıp dışarı çıkarmıştı.

O ise kapıyı kapatıp bana doğru döndü "Ne işin var burda?" diyene kadar herşey normaldi.

"Asıl senin burda ne işin var burası müzik odası müzikle ilgilenen herkez gelebilir ha ayrıca hırkam dün burda kalmıştı onun için gelmiştim. Halka açık alanda kız yiyo sonra "sinin bırda ni işin vır" oldu canım başka!" Sonlara doğru sesimin yükselmesine engel olamadan konuşmamı bitirmiştim.

"Tamam da niye bu kadar çemkirdin?
Sakin ol biraz"

Dimi ya ben niye bu kadar çemkirmiştim herneyse konumuz bu değil.
Hızlıca arkama dönüp hırkamı buldum elime alıp kapıya doğru yürüdüm tam kapıdan çıkacakken de "Siktir git artık canımı yakmakdan bıkmadın mı?"



SELAAM BİLİYORUM UZUN ZAMAN OLDU AMA CİDDEN HİÇ YAZASIM GELMEDİ İLHAM DA YOKTU HİKAYE İYİCE BOKA SARIYOR NE YAPICAM HİÇBİR FİKRİM YOK. HERNEYSE SİZİ SEVİYORUM BU ZAMANA KADAR BEKLETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM🖤🖤🖤

Ulzzang •JeonJungkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin