Hızlıca yürümeye başladım.
Çünkü biraz daha durursam alev topuna dönecektim.Çok yakındık ve o gün dediğim şeyi duymuş yeniden tanışalım demişti..
Birşeyi çok merak ettim.
Aşık mı oluyordum?Ama Jungkook aşık olmam gereken son kişi bile değildi?
Canımı yakmıştı.
Biran duraksadım ve aklımdaki düşüncelerden sıyrılarak sınıfa çıkmak için yolumu merdivenlere yönlendirdim.Sınıfa girip kafamı masaya koydum.
RESMEN AŞIK OLUYORDUM!
Sakin ol Haneul..
_"Hey koca kafa! Uyansana be!"
Diye kulağımın dibinde cırlayan Hoseok ile kafamı kaldırdım.Şu kısacık zamanda uyumuş muydum yani ama şu anda daha önemli bir şey vardı hoseok nasıl beni kaldırırdı!
"Ne var! Uyutmadın bi uykumdan uyandırılmayı hiç sevmem bunu da mı bilmiyorsun aptal herif!"
Diye bağırmaya başladığımda ağzı açık bir şekilde bana bakmıştı.Tabi o sırada içerde olan herkez bakmıştı Jungkook da buradaydı.
Aman tanrım rezil olmuştum.
Herkezin içinde gözümü gezdirdikten sonra yanaklarımın kızardığını hissederek dışarı çıkmak için hızlı adımlar atmaya başladım.Hoseok da beni takip etmeye başlamış "Yah! Beklesene." deyip duruyordu.
Sonunda sınıftan çıkıp biraz daha yürüdükten sonra hızlıca ona döndüm. Durması zor olmuştu.
"Sen ne söyliyeyecektin?"dedim az önceki halimin tam tersine sakin bir şekilde.
"Unuttum sayende. Hem yanına gelmek için bir şey söylemeye mi ihtiyacım var?"dedi.
"Yok da uykumdan uyandırmak için evet"deyip ona doğru bir adım attım
Sonra bir adım daha aramız hızlıca kapanırken biraz daha yaklaşıp sarıldım."Bağırdığım için özür dilerim?" dedim ve yavaşça ayrıldım tam o sırada Jungkook'un sınıftan çıkmış ve bize kısa süreli bir bakış atmıştı.
"Afferim böyle yola gel" deyip gülümsedi..
_
Sabahki olaylardan beri 2 ders geçmişti ve bu ders boştu bende en sevdiğim şeylerden biri olan piyano çalmak için müzik sınıfına doğru ilerledim.
Sınıfın önünde durduğumda içerden piyano sesi geliyordu kim olduğunu merak edip hızlıca kapıyı açtım.
Aynı anda Jungkook'un kafası da bana dönmüştü.
Oha Jungkook piyano çalıyordu kafasını tekrardan piyanoya çevirip çalmaya devam etti.Yanına doğru yol alıp yanına oturdum.
Çaldığı parçayı çok seviyordum.
Elimi piyanonun tuşlarının üstünde gezdirip çalmasına katkıda bulundum. Parça bittiğinde bana döndü."Ne işin var burada?"dedi bunu bekliyormuydum? Hayır.
"Piyano çalmak için geldim? Sorun mu var?"
"Hayır. Güzel çalıyorsun."
"Teşekkür ederim. Ama sen baya üstasın sanırım." Deyip hafifçe dudaklarımı yukarı doğru kıvırdım.
"Öyleyim." Deyip o da güldü..
Ah Jungkook sana çok pis kapılıyorum ve bu işin sonu hiç iyi değil..
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
OY VE YORUM LÜTFEN :))
UZUN BÖLÜM YAZDIM KABUL EDİN..