Yanımdan kalkarken akşam altıda gelirim demişti ve gitmişti.
Jungkook da bakışlarını çekmişti herkes kendi halinde ve sıkıcıydı.Çantamı alıp kapıya ilerledim bu ders boşsa ve ben sıkılmışsam eve giderdim demi biraz uyur yemek yer ve üstümü giyerdim.
Kapıdan çıkıp merdivenlere adım atacaktım ki bir kol bileğime sarıldı.
"Nereye?"
"Eve gidicem"
"Sejun ne demeye gelmiş?"
"Akşam yemeğe çıkalım mı dedi"
"Ve sen de kabul etmedin dimi?"
"Ettim"
"Cidden mi. Okulun en yavşak çocuğu geliyo ve yemeğe çıkalım mı diyo sen de tamam diyosun."
"Sanane"
Gülmüştü. Ve hemen eski haline döndü.
"Doğruya banane. Ben kimim dimi. Boşversene"
bileğimi bırak arkasını dönmüştü ve geri sınıfa girmişti.Bu söylediğimle kırılmış mıydı? Ama Jungkook'dan bahsediyoruz.
Düşüncelerimden kurtulup merdivenleri indim.
15 dakka kadar sonra eve gelmiştim planımı uygulayıp üstümdekileri çıkartıp kendimi yatağa atmıştım.
Ama planıma uymayan bişey olmuş ve Jungkook'u düşünmekten uyuyamamıştım. O yüzden kalkıp mutfağa gittim dolap'tan peynir ve domates çıkartıp ekmeğin arasına koymuştum.
Onları yedikden sonra banyoya gidip yüzümü yıkadım.Biraz daha yatağın üstünde uzandıktan sonra saate bakıp yataktan kalktım ve üstümü değiştirdim.
Yırtık siyah pantolon üstüne göbeği açıkta bırakan bir tişört giyinip çantama gerekli malzemeleri koydum.Biraz sonra zil çaldı ayakkabılarımı giyip çantamı da yanıma alıp kapıyı açtım.
"Selam" deyip arabayı gösterdi.Bende selam dercesine elimi havaya kaldırdım. "Gidelim o zaman?."
"Tamam."Arabaya ilerledik ve centilmenlik(!) yapıp kapımı açtı ben girip yerleşince de kapıyı kapatıp kendisi de arabaya bindi. "Nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz" deyip gülümsedi. Böyle gereksiz heyecanlara ne gerek vardı. Her neyse kabul ettiysem çekmek zorundaydım.Biraz sonra gösterişli bir mekanın önünde durduk. O hızlıca indi ve gelip benim kapımı da açtı. "Teşekkürler" deyip gülümsedim içeri girip garsona rezerve ettiği masayı sordu garson ise eliyle masayı gösterdi.
Manzarası çok güzel olan bir yere gelmiştik. "Bu kadar şeye gerek yoktu."
"Hayır gerek vardı sonuçta seninle hayatımda 1 defa yemeğe çıkıyorum demi" deyip gülümsedi.Biraz sonra garson geldi ve menü'yü getirdi "Ne istersin?"
"Sen ne istediysen ondan olsun" dedim bana bakarak sırıtıp garsona döndü "Aynısından"
"Tamam efendim, başka bir isteğiniz var mı?""Kırmızı şarap istiyoruz bir de."
"Tamam hazırlatıyorum." O'na olan garip bakışlarımın farkına varmış olacak ki bana bakıp
"Yarım kadehten bir şey olmaz herhalde dimi?" dedi."Hayır"
"Senden bu gece karşılığında bir şey isteyeceğim"
O böyle deyince ağzımdan küçük bir hah kaçtı. Sanki çok isteyerek gelmiştim de bir de karşılık istiyordu şerefsiz."Neymiş o?"
"Instagramında kadehlerin fotoğrafını paylaş." instagram kullandığımı biliyor muydu yani Jungkook ile yaşadığımız onca olayı."İstemiyorum"
"O zaman hesap senden olur?" deyip küçük kağıdı önüme uzattı. Oha ama 670 lira ne, ne yiyoruz böyle, sanki altın kaşık ile yiyeceğiz.
"Uff iyi tamam atarım bir fotoğraf" ne! o hesabı ödeyeceğimi düşünmediniz herhalde.Yemeklerimiz geldi ve onları yemeye başladık arada kadehlerin de fotoğrafını çektik yemeklerimiz bittiğinde ise "Kalkmıyor muyuz?" dedim. "Fotoğrafı at öyle" dedi gözlerimi devirip telefonu çıkarttım.
Instagram'a girip fotoğrafı attım.
Rainbow: GECE İÇİN TEŞEKKÜRLER :))
***
Loveiskitty: Jungkook ile mi birlikte gittiniz.
Jonjonkukfanı: Bence başka biri @LoveiskittyTumblrgirl: Az gerçekci bir fotoğraf bulsaymışsın keşke. Bu bildiğin tumblr'dan alma
Ullzangfanship: Yoksa çıkmaya mı başladılar?
Rainfanofficial: Malesef bu kişi Jk değil.
Rainkook: Nasıl Jk değil ya >:/
Kookfanpage: Oppa seni aldatıyor.
JeonJK: @Kookfanpage bir ordaki ben değilim. 2 biz çıkmıyoruz (zaten çıkmayız da). 3 insanlar beni aldatamaz ;)
********
SELAM! SONUNDA YENİ BÖLÜM ATTIM.
ASLINDA KİTABIN BU KADAR OKUYUCUSU OLMASA VE BİR ANDA 19K'YA KADAR ÇIKMASA ZATEN ATMAZDIM ÇÜNKÜ AKLIMDA SADECE BİR KAÇ BÖLÜMLÜK KURGU VARDI BU KİTABI YAZMAYA BAŞLARKEN VE TÜKENDİ.
VE GEÇEN KİTABI OKUYUNCA ÇOK FAZLA MANTIKSIZ ŞEY OLDUĞUNU FARK ETTİM.
AMA KİTABI OKUYAN HERKESE ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM EN SON 1K İDİ VE SONRA ÇOK HIZLI BİR ŞEKİLDE ARTMAYA BAŞLADI.
VE BENDE 2.3K HİKAYE İÇİNDE #kpop DA 14. OLDUĞUMUZU GÖRÜNCE SİZİN İÇİN BÖLÜM YAZDIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
3.3K HİKAYE OLAN #love da 36
#TURKEY DE 1
#korea da 2. olmuşuz..
CANIM ŞARKILARIMDAN BİRİ SİZE EMANET 💜