Evinden çıktığım gibi yürümeye başladım..
Neden kalbimde bir ağırlık vardı.
Nasıl desem o acıyordu..
Sorgulama!
Herneyse..
Ben evden çıktıktan sonra yağmur çiselemeye başladı..
Yağmuru çok severdim özellikle de durduktan sonra bize bahşettiği o toprak kokusu varya..
Ama şu anda bu bile beni mutlu edemiyordu.
Kafam çok dağınıktı.
Ve iç seslerim beni 100 kişilikli biri yapmaya başlamıştı.Yorulmuştum..
---------- 2 Gün Sonra ------------2 gün boyunca okula gitmemiştim.
Bu arada düşünmeye fırsatım olmuş ve uzun kararlar sonucu akşam bir veda postu atıp instagramdan gitmeye karar vermiştim.
Bu arada akşam demişken "Oha saat 7 olmuş!" Diye bağırıp hızlıca ayağa kalktım.
Eteğimi geçirip gömleğimi içime tıkıştırdım içi boş olan çantayı sırtıma takıp ayakkabılarımı giymek için yol aldım o sırada da at kuyruğu ile alakası olmayan bir at kuyruğu yapıp ayakkabılarımı giydim.
5 dakikalık koşmanın sonucunda okula varmıştım ne yazık ki yetişememiştim.
İlk ders bitmiş ve tenefüs zili çalmıştı.
Acele etmeyi bırakıp yavaş yavaş kantine doğru yol aldım.
Aaa bir de kimi göreyim Jungkook, arkadaşları ve orospuları oturuyolardı.
Biraz uzunca bir süre bakmış olacağım ki Jungkook birden kafasını bana doğru çevirdi.
En sevmediğim şey oldu ve göz göze geldik anında gözlerimi devirip kantinci teyzenin yanına gittim parayı uzatıp "1 tane çikolatalı süt lütfen" Dediğim anda arkamda bir hareketlilik hissedip oraya döndüm.
"2 tane olsun o" diyen bir Jungkook ile karşılaşmak ise aklıma gelecek en son şey bile değildi..
♡♡♡♡♡♡♡
Selam bebekler ben geldim..
Umarım beğenmişsinizdir..
Oy ve yorum Lütfenn~