Jungkook~
Haneul inadıma yapar gibi gidip okulda ki en yavşak çocukla yemeğe çıkmıştı.Çocuk şu dünyadaki nadir kavga ettiğim insanlardandı.
Haneul'ün onunla yemeğe çıkması neden beni bu kadar alakadar etmişti peki.Saçma sapan zamanlarda aklıma geliyordu.
Ona karşı bir koruma isteği duyuyordum.
Kendimi bilmesem aşık oldum derdim.
Ama o benim tipim değildi.
Çünkü basitti.
Sevdiği şeyler lunapark, kedi, pasta ve aburcuburlardı.Farklıydık.
Ama şu anda işi inada bindirmiştim.
O yaptıysa bende onu sinir etmeliydim.
Ama onun nefret ettiği bir kız bulmak biraz zordu.Bu yüzden bir süre onu gözlemlemeye karar verdim.
Zil çaldı. Ve herkes sınıfa toplandı sokuk başım ağrıdığı için bu tenefüs çıkmamıştım.
Ama Haneul beni asla yalnız bırakmıyordu.Ve şimdi de arkadaşlarıyla kahkaha atarak içeri giriyordu.
Güldüğü için gözleri kısılmıştı.
Kanin dişleri bir vampirmiş gibi sivriydi.
Ve gülerken parlıyordu.
Kısa bir an için ağzını kapattı.
Bacaklarını yavaşca kıvırıp sıranın üstüne oturdu. Ellerini bacaklarının üstüne koyup yavaş yavaş hareket ettirdi.
Kalçası sıraya daha çok yerleşti.
Sonra bakışlarımı gözlerine çıkardım. Bana bakıyordu. Oha fark etti.
Ne diye kızı salak salak süzdüysem. Yanındaki arkadaşlarının da bana baktığını far edince kafamı bana doğru koşan öküze çevirdim.Üstüme atlar gibi sıraya oturduktan sonra önüme çikolatalı süt koydu.
"Sana aldım bebeğim" dedi.
"Salak mısın Sehun uzak dur benden" deyip onu itekledim.
"Üf tamam be." deyip gözlerini devirdi.
Biraz sonra hoca içeriye girdi.
Tekrardan Haneul'a döndüğümde onun da bana baktığını fark ettim.
Ne var dercesine kafasını salladığında bişey yok diyerek ağzımı oynattım."Oğlum uyansana"
"Pişttuu, Jungkook!!"
Gözlerimi aralayıp karşımda bir adet Sehun ve görmeyi asla beklemediğim Haneul'u görünce şaşırdım.
Kafamı kaldırıp gözlerimi ovaladım.
"Ne var oğlum çığırıp duruyosun başımda." dediğimde Sehun yerine Haneul "Okul bitti gidiyoruz kalk hadi." dedi. Çüş bana da yani resmen 3 saattir uyuyordum."Tamam kalktım. " deyip ayaklandım.
Çantamı almak için arkamı dönünce göremeyip kaşlarımı çattım.
Haneul'den "Burda." diye ses gelince elindeki çantamı görüp ona doğru adımladım ve elinden çantayı aldım Sehuna dönüp hadi gidelim deyince aşağı indik ve o kendi evine doğru yürümeye başladı.Hala yanımda yürüyen Haneul'e dönüp "Gitmeyecek misin?" dedim.
"Bugün teyzemlerde kalacağım ve bil bakalım teyzemlerin evi kimin evi ile aynı mahallede." deyip yürümeye başladı.-
-
YİNE UZUN BİR ARA VE YİNE BEN BU SEFER PEK UZUN YAZAMADIM :((
Okuduğunuz için teşekkürler 🙏
Ve özür dilerim ara yüzünden çok bekletiyorum ve sizde çok sabırlısınız💕VE SİZE BİR KİTAP ÖNERECEĞİM.
BELKİ ARTIK HER BÖLÜMDE YAPARIMM^^
Bu seferki revelruby 'nin BAD DECİSİON