pt.16

23.1K 1.2K 321
                                    

Çikolatalı sütümü alıp hızlıca kantinden çıkıyorum.

"Beklesene be!" Diye koşarak yanıma geldin.

"Bişey mi var?" dedikten sonra konuşmak için pipetten çektiğim dudaklarımı tekrardan pipete yapıştırıp sütü sömürüyorum.

"Bişey mi olması lazım? Herneyse baştan alalım. Ben Jungkook?" diyip bana bakıyor ve el sallıyorsun.

Ne olduğunu anlamamış bir şekilde sana bakıyorum gülüp "Sen de haneul olmalısın?" diyorsun.

"Tanışmak istemiştim. Güzel kızlarla tanışmayı severim" deyip göz kırpıyorsun.

"Ha anladım! Tanıştıktan sonrada herkeze rezil edip bırakıyormuş birine benziyorsun. Bencil insanları sevmem." deyip göz kırpıyorum.

"Öyle bir prensibim yok sadece sinir olunca her şeyi yapabileceğimi bilsen yeter."

"Aa yoksa sen bu okulun kötü çocuğu falan mısın?"

"Değilim ama beni kötü çocuk olmaya itiyorsun."

"Umrumda değil." Diyip arkamı dönüyorum ama aynı hızda sana doğru dönmem zaman almıyor.

Dibime giriyorsun o kadar yaklaşıyorsun ki bedenlerimizin arasında 1 cm den az kalıyor burunlarımız ise birbirine değiyor.

Çekilemiyorum. Çekilmiyorum. Sana bakıyorum yüzünün her santimini ezberlemek istercesine.
Bu arada daha önce söylemiş miydim?
Çok yakışıklısın..

"Tanıştığıma memnun oldum Haneul." deyip yavaşça uzaklaşıyorsun.

Ve ben yine fısıldamak ile yetiniyorum "Tanıştığıma memnun oldum Jungkook."

______________________________________

Beğendiniz miğ?
Oy ve yorum vermeyi unutmayın..

Beğendiniz miğ?Oy ve yorum vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeniliyor mu?

Ulzzang •JeonJungkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin