Pt.25

16.2K 860 142
                                    

Yürmeye başlamıştık. İkimizde konuşmuyorduk ben ayağımın önüne gelen kurumuş yaprakları ezmeye odaklanmıştım. Jungkook ise telefonuna bakıyordu.
Yaprak ezmekten sıkılıp ona döndüm ve telefonda neye baktığına bakmaya çalıştım.
Ama beni fark etti ve biraz daha telefonu kendine çekti bende biraz daha ona yaklaşınca birden bana döndü "N'apıyorsun Haneul. Neye bakıcaksın. Al bak al." diyerek telefonunu elime tutuşturdu "bir şeye bakmayacağım al şunu." deyip önüme döndüm.

Ağzımdan pufff gibi sesler çıkarmaya başlayınca "Sıkıldın mı?" dedi.
"Evet. Sıkıldım."
"Şey sorcaktım sana ya senin okul da gıcık olduğun bir kız vardıya hani adı neydiii?"
"Sunmi?"
"Hah evet o. Geçen bana bir şeyler mi yapsak dedi de ondan sordum."
"Sen ne dedin. Hayır demişsindir umarım."
"Ya ben unutmuşum onu sevmediğini kabul ettim."
Sinir hissi yavaş yavaş beni ele geçirmeye başlamıştı.
"Siz ne yaptınız akşam yemeğinde?" derken akşam yemeği kısmını bastırarak söylemişti.
"Sadece yemek yedik Jungkook. Sunmi ile dışarı çıkarsan sonunun evde bittiğini biliyorsundur büyük ihtimal"
"Duymuştum."
"Duymuştum mu dalgamı geçiyorsun benimle ne yapıcaksın gidecek misin gerçekten?"
"Büyük ihtimal" dedi. Ve ben ağzımdan herhangi bir şey kaçırmamak için hızlandım ve onu geçtim. Artık yürüyerek koşuyordum.

"Beklesene beni!" diyerek arkamdan bağırmaya başladı.
Ama daha da hızlandım. Arkamdan ses gelince oraya döndüm ve Jungkook ile karşılaştım. Koşmuş ve hızını alamayıp bana tutunmuştu. "Bi dursana güzelim ya"
Yutkunup ona döndüm "Ne var?"

"Anladığıma göre Sunmi ile yemeğe çıkmam fikrini pek sevmedin?"
"Yok ya beni ilgilendirmez sonuçta."
"O zaman sen benimle bir şeyler yap?"
"Ne?"
"Duydun işte birlikte bir şeyler yapalım"
"Bilemedim ki"
"Hadi ama yoksa Sunmi ile çıkacağım. Yoksa evde kalacağız mı demeliydim. Her neyse ne diyorsun?"

"Tamam. Tamam çıkalım bir akşamdan ne olacak değil mi?"
"Aynen" dedi.
Tekrar hız kazanıp yürümeye başladık.
"Hangi gün? Nerde?"
Nereye gitsek daha güzel olur diye düşünmeye başladım. Aniden ona döndüm irkildi "N'oluyor?"
"Lunapark?" Iyy çok mu klişe oldu. Ama başka bir şey gelmiyordu aklıma.

"Ciddi misin lunapark'a mı gideceğiz?"
"Evet neden olmasın ki?"
O sırada teyzemlerin evin önüne gelmiştik.
"Yarın akşam üstü alırım seni"
"Tamam" deyip el salladım biraz duraksayıp o da bana salladı "Görüşürüz"

Selam yıllar sonra ben geldim.
Yazamama sebebim bilgisayarım kırıldı ve telefondan yazmak biraz zor.
Ama çok geciktiğimi düşündüm ve yazdım.
Özür dilerim🙇🏻‍♀️

Ulzzang •JeonJungkook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin