Stáli sme tam tak dosť dlho, až kým si za nami niekto neodkašľal. Odstúpili sme od seba a navzájom sa na seba usmiali. Pomohla mi a som jej za to vďačná. Obidve sme sa pozreli na Zayna, ktorý nás prepaľoval pohľadom a neskôr presunul svoj pohľad na Harryho telo. Stále bezvládne ležal, ani sa nepohol.
,,Toho debila vyhodím. Nepotrebujem ho v mojom dome.“ zavrčal cez zaťaté zuby Zayn. Podišiel k telu a nohou kopol do ruky.
,,Odteraz neznášam upírov. Naposledy boli úplne iní. Teraz sa skôr správajú ako úchyli.“ dodal. Ja a Eleanor sme boli ticho. Rozhodla som ísť späť do svojej izby. Nechcela som rušiť Zayna pri svojej práci. Bola som v polovici schodiska, keď sa za mnou ozval Zaynov hlas.
,,Prídem k tebe hneď, ako sa bude dať.“
Otočila som sa k nemu a slabo prikývla. Spoločne s Eleanor sme išli po chodbách a mlčali. Stále som sa triasla a potrebovala sa osprchovať. Keď sme zastali pri mojej izbe, Eleanor sa usmiala, objala ma a popriala mi dobrú noc. Zmizla za rohom, tak som vošla do mojej izby. Zatvorila som sa v nej a nakoniec svoje nohy donútila nakráčať do kúpeľne. Vošla som do spomenutej miestnosti a zamkla sa. Vyzliekla som zo seba oblečenie a hodila do koša so špinavými vecami. Nadýchla som sa a vošla do sprchového kúta. Nechcelo sa mi napúšťať vaňu.
Narýchlo som si umyla vlasy a celé telo. Celá voňavá a čistá som vyšla z kúpeľne s obmotaným uterákom okolo svojho tela. Nadskočila som od ľaku, keď sa za mnou ozval povedomý hlas. Otočila som sa a uvidela Zayna sedieť na mojej posteli. Pozeral sa na mňa a na perách mu pohrával úškľabok. Nahlas som prehltla, keď z nej vstal. Kráčal ku mne, až kým odo mňa nezastal približne na meter ďaleko. Z jeho pier nezišiel ten dokonalý úsmev, ktorým každú ženu dostával do kolien. Prezrel si ma od hlavy až po špičky. Ešte väčšmi sa usmial, keď sa nám stretli pohľady.
,,Si dokonalá. Stačí z teba dať preč iba ten uterák a roztopím sa pred tebou...“ povedal hlasom, ktorý ma donútil hanblivo sa usmiať a sklopiť hlavu k zemi. Spravil dva kroky a bol pri mne tak blízko, až sa mi rozbúchalo srdce. Nevedela som, čo povedať, stále som mala oči na jeho topánkach. Palcom a ukazovákom mi slabo nadvihol bradu, a tak sa jeho oči stretli s mojimi.
Cítila som, akoby mnou prešiel zvláštny šok. Chvíľu sme tam tak stáli, až kým mi nezačalo byť horúco z jeho prítomnosti. Bola som pred ním skoro celá nahá. Trošičku som sebou mykla a prerušila náš pohľad. Vtedy naklonil hlavu bližšie k môjmu uchu a vydýchol mi doň. Zatvorila som oči a striasla sa.
,,Čo by si povedala na to, keby som ti dal dole ten uterák a trošičku sme sa zabavili?“ zašepkal rozhorúčene. Neodpovedala som. Nevedela som čo.
Jeho slová ma pripravili o dych a reč. Preto som pred ním iba stála a čakala čo sa bude diať. Kým som neucítila jeho pery na mojom uchu, do ktorého slabo zahryzol a postupne svoje bozky posúval dole na krk.
Zastal a zdvihol hlavu. Naklonil sa k mojím perám a na chvíľu ich spojil so svojimi. Bol to tak vášnivý a pomalý bozk, že som obmotala svoje ruky okolo jeho krku. Cítila som ako mi prechádza po nahej pokožke, lebo mi uterák padol na zem. Odkopla som uterák neviem kam a vnímala jeho bozky a dotyky. Dotýkal sa môjho zadku. Od ľaku som sa odtiahla a on ma zdvihol. Obmotala som svoje nohy okolo jeho bokov. Začal mi bozkávať krk a presúvať sa k posteli.
O pár sekúnd som ležala na mäkkých perinách a on na mne takmer ležal. Mal ruky položené na každej strane mojej hlavy a bozkával mi krk. Mala som zatvorené oči a cítila jeho erekciu na mojom kolene. Vtedy som si uvedomila, ako ma priťahuje a neviem mu odolať. Nemala som mu tak podľahnúť. Určite mi iba ublíži. A to ja nechcem, ale ako hovorila Eleanor: som jeho jediná láska. Vzdychla som, keď mi slabo zahryzol do krku. Slabulinko sa odo mňa odtiahol a pobozkal ma na pery.
,,Ani nevieš, ako po tebe túžim.“ zašepkal.
,,Tak si ma zober. Tu a teraz,“ usmiala som sa. Aj keď celá izba bola ponorená do tmy, vedela som, že sa usmial.
,,Ako si želáš, maličká,“ odvetil a začal mi bozkávať krk, postupne sa dostával dole k mojej hrudi. Začal mi sať bradavky. Každú si vložil do úst a slabo zubami zatiahol. Vzdychla som a chytila perinu do rúk. Mala som už biele hánky, keď začal bozkávať blízko môjho citlivého miesta.
,,Prosím...“ prosila som.
Zastal a pozrel sa na mňa. Cez tmu som videla, ako sa jeho pery sformovali do úsmevu a potom pokračoval, kde prestal. Cítila som ho tam a začala som vzdychať hlasnejšie. Jazykom sa tam hral a potom ním do mňa vnikol. Druhou rukou som mu chytila vlasy a slabo zatiahla. Zavrčal a začal si dávať dole tričko, ktoré mal na sebe. Postupne aj ďalšie oblečenie. Neskôr už stál predo mnou celkom nahý. Ležal opretý o svoje lakte oproti mne a cítila som jeho rozpálenú pokožku. Zdvihla som ruku a začala hladiť jeho nahú kožu. Slabo som ho nechtami škriabala, až kým som neucítila jeho erekciu pri mojom citlivom miestečku.
Hlasno som zavzdychala, keď Zayn pohol panvou oproti tej mojej. Začal prirážať rýchlejšie a ja som vzdychala čím ďalej tým viac hlasnejšie. Čudovala som sa, že to nikto nepočuje. Možno počuje, iba nechce rušiť pri sexuálnej aktivite. Moje telo sa naplo, keď som pocítila, ako vo mne rastie orgazmus. Potom som potichu skríkla doznievajúcim orgazmom a moje telo sa uvoľnilo. Zayn ešte párkrát prirazil a tiež sa spravil. Navzájom sme sa na seba pozreli a napokon spojil naše pery. Naše tela boli horúce a pery tak isto. Odtiahol sa a vyšiel zo mňa. Niečo vyhodil do koša a ja som sa prikryla perinou. Videla som ako sa obliekal naspäť.
,,Neostaneš so mnou?“ vypustila som z pier bez toho, aby som si to uvedomila. Videla som, ako zastal v pohybe a pozrel sa na mňa.
,,Chceš aby som ostal?“ opýtal sa opatrne.
,,Keď ti to nebude vadiť, tak by som bola rada.“ prehovorila som potichu a dúfala, že to počul. Počula som ako hodil na zem svoje veci a vrátil sa k posteli. Sadol si a vošiel pod perinu, kde som bola aj ja. Pozorovala som ho. Ľahol si vedľa mňa a obaja sme mlčali. Nakoniec som sa mu obrátila chrbtom, onedlho som ucítila jeho ruky na mojom páse, túliac sa ku mne.
,,Dobrú, maličká,“ zašepkal mi do ucha a uložil hlavu vedľa tej mojej. Chvíľu som nevedela zaspať, až kým sa moje oči unavili a čochvíľa sa samé od seba zatvorili.
YOU ARE READING
Zákerná Hra [z.m.] ✔
FanfictionÚryvok z príbehu: » ,,Prečo mi to robíš?" spýtala som sa celá roztrasená. Ruky a nohy sa mi triasli, aj keď som ich mala zase pripútané. Visela som nad zemou, hlavou ležiac na studenej stene za mnou. Slzy mi tiekli po tvári a vzlyky boli čím ďalej t...