trinásta kapitola

1.3K 68 18
                                    

Cítila som niečiu ruku na mojom páse a pritisnuté telo k tomu môjmu. Zamrvila som sa a vypúlila oči, lebo som ucítila niečo tvrdé na mojom zadku. Vtedy som otvorila viečka a pozrela sa na potetovanú ruku, ktorá bola položená na mojom páse. Vedela som, komu patrí. Pomaly som otočila hlavu, aby som videla danú osobu a vzápätí mi už dokonalo dochádza, že je to Zayn. Spomenula som si, čo som mu včera povedala a hneď potom na náš sex. Nepoviem mu, že sa mi to páčilo. No bol pritom tak... dokonalý. Takmer som sa nad ním roztopila.

,,Budeš sa na mňa ešte takto pozerať, maličká?“ ozval sa. Podskočila som od ľaku a odvrátila od neho pohľad.

,,Nepozerala som sa na teba,“ zaklamala som. Cítila som jeho ruku, ako si ma tlačí bližšie k sebe a potom jeho dych, ktorým ma šteklil na uchu.

,,Neklam, miláčik. Vieš, že neznášam, keď mi niekto klame...“ zašepkal desivým hlasom.

Moje telo sa striaslo a ťažko som prehltla. Zatvorila som oči, posúvajúc svoju hlavu na mäkký vankúš. Hneď som ucítila jeho dych na mojom krku a následne pery, ktoré mi na ňom zanechávali mokré bozky. Trošičku nemotorne som zavzdychala, keď mi do pokožky zahryzol zubami.

,,Maličká, ani nevieš, akú mám na teba chuť. Včerajší sex mi nestačil...“ nadržane mi odvetil a naďalej pokračoval vo svojej práci.

Nič som nepovedala, pretože sa jeho pery prilepili na tie moje, rukami dotýkajúc sa mojej odhalenej pokožky. Uvedomila som si, že pod prikrývkou som stále nahá. Zahanbene som pritisla svoje oči k sebe takisto ako moje pery, ktoré už nebozkávali tie jeho. Jeho pery mi prechádzali po odhalenej hrudi a bozkával moje prsia. Sal bradavky a ja som v sebe musela držať vzdych, ktorý sa mi dral von.

,,Uvoľni sa, maličká,“ ozval sa a rukou mi zašiel až dole na moje citlivé miesto. Pod jeho dotykmi a bozkami sa trasiem ako nikdy predtým. Roztiahol mi rukou stehna a vošiel medzi ne. Cítila som jeho prsty a ako pohyboval rukami na mojom veľmi citlivom mieste. V mojom tele vybuchlo vzrušenie a túžba, aby neprestával. Stonala som a z mojich úst vyšlo Zaynove meno. Nevedela som, čo mám robiť. Bola som uväznená pod jeho telom. Nakoniec jeho pery, ktorými ma celý čas bozkával na hrudi a trošičku nižšie, sa presunuli tam, kde mal svoje prsty.

,,Zayn,“ vyšiel zo mňa vzdych.

,,Áno, maličká. Vzdychaj podo mnou, ani nevieš, ako tvrdým ma to robí. Len pokračuj...“ povedal potichu a potom sa jeho pery stretli s mojim citlivým miestom. Prehla som sa v chrbte a jednou rukou som mu vošla do vlasov. Vzdychala som pri každom pohybe jeho prstov a jazyka. Cítila som, ako sa mi napli všetky svaly. Ale Zayn je zákerný, vytiahol zo mňa prsty a potom už som cítila jeho pýchu, ako do mňa pomaly vniká.

Jeho dych ma šteklil na krku a bez prestávky do mňa prirážal. Nakoniec mnou prejde orgazmus. Vzdychla som najhlasnejšie a po mne sa spravil Zayn. Potom zo mňa vyšiel a vyhodil do koša ochranu. Začal sa obliekať a ja som ho pri tom pozorovala. Vzpriamený sa na mňa pozrel, na ústach nechávajúc jeho typický flirtovný úsmev. Slabo som sa usmiala a prikryla perinou. Zayn si na seba obliekol košeľu a postupne si zapínal gombíky.

,,Dnes máme návštevu, miláčik. Šaty a všetko ostatné bude pripravené. No poobede budeš mať dve hodiny lekcií tanca a potom prípravu na hostinu,“ oznámil mi a ja som otvorila ústa dokorán. ,,Nepozeraj sa na mňa, ale teš sa. Predstavím ťa mojim známym,“ dodal s úsmevom keď videl ako sa naňho pozerám.

,,A koľko hostí príde?“ spýtala som sa zvedavo.

Pozrel sa na mňa. ,,Skoro tristo ľudí. Možno aj viac. Pár ľudí hore-dole...“ odpovedal a zasmial sa, keď uvidel môj šokovaný výraz. Naozaj ma prekvapilo, koľko mal tento muž známostí. Neskutočné. Žmurkol na mňa a otvoril dvere.

,,Uvidíme sa potom, maličká,“ ozval sa mojím smerom a zatvoril dvere.

Stále som sa nemo pozerala na miesto, kde ešte pred chvíľou stál. Ešte som si ľahla do postele a potom sa oblečiem do vecí, ktoré si vyberiem zo šatne. Keď na seba dávam posledný kúsok oblečenia, niekto zaklope na dvere a následne ich aj otvorí. Vykukla spoza nich hlava Eleanor, ktorá sa usmiala od ucha k uchu a na tácke mi niesla raňajky. Usmiala som sa.

,,Dobré ráno, Diana. Ako ste sa vyspali?“ spýtala sa a odkryla žalúzie na okne. Ustlala mi posteľ a pekne ju ustlala. Pozrela sa na mňa, zatiaľ čo som sa napchávala a konečne sa dokopala k odpovedi.

,,Mám sa dobre. Zatiaľ,“ odpovedala som.

Prikývla. ,,Som rada. Večer som niečo počula. Nechcete mi niečo povedať?“ nadvihla pobavene obočie. Zasmiala som sa.

,,Vy ste nás počuli?“ neveriacky som sa na ňu pozrela.

,,Celý dom vás počul. Ale nebojte sa. Už sme si zvykli.“

,,Aha.“ Neprekvapí ma to. Lebo Zayn je proste taký.

,,Ale určite budete nadšená, keď bude tá hostina. Úplne vás vidím v tých šatách, ktoré pre vás vybral sám pán Malik,“ oznámila mi.

,,Čože?“

,,Vy o tom neviete? U nás bude hostí...“ nestihla dopovedať, keď som ju prerušila.

,,Ja o tom viem, lebo tu bol ráno. Vlastne sme spolu spali v jednej posteli...“ zašepkala som a dúfala, že to nepočula.

,,Ó! Pán Malik sa prekonal. Priznám sa ti, že je to prvýkrát, keď k sebe pustil ženu tak blízko,“ odvetila a zobrala môj prázdny tanier do rúk.

,,Veď spolu nechodíme,“ protirečila som jej.

Zdvihla jeden prst. ,,Zatiaľ, moja. Zatiaľ.“ A s tými slovami aj odišla. Ostala som zmätená a nevydala zo seba žiaden hlások. Toto bolo naozaj čudné.

Zákerná Hra [z.m.] ✔Where stories live. Discover now