Dve hodiny som sedela vo svojej izbe, až kým do vnútra nevstúpila Eleanor a mala v ruke šaty, samozrejme zakryté čiernou fóliou, aby som ich nevidela. Pozdvihla som obočie, keď mi ich zavesila na skriňu. Otočila sa ku mne a usmiala sa.
,,Toto sú tvoje šaty na dnešnú hostinu. Teraz si ich ešte neobliekaj, až po lekcii tanca," povedala mi, chytila moje ruky do svojich a prinútila ma vstať. Zmätene som oproti nej stála. Zadívala sa na mňa a pohladila mi líce.
,,Zlatko, už ťa vidím v tých šatách kráčať po schodoch, ako sa na teba budú všetci pozerať a nespustia z teba oči. A teraz poď, ide sa tancovať."
Chytila ma za ruku a vyšla z izby. Kráčala som za ňou a rozmýšľala som, aké tance ma budú učiť. Ani som si neuvedomila kedy a už sme stáli vo veľkej žiarivej sále, kde očarujúcu atmosféru tvoril najmä luster posiaty diamantami. Od údivu som nechala otvorené ústa. Veď by sa tu pokojne zmestilo tristo ľudí. V rohu som zazrela bar, ale ešte tam nikto neobsluhoval. Asi budú až večer, keď prídu hostia. Eleanor ma potiahla za sebou a vošli sme do druhej menšej miestnosti. V strede bolo piano, hral na ňom postarší muž. Hral tak jemne, akoby lietal. Zastali sme a čakali, kým prestane hrať. Keď si nás po dvoch minútach všimol, prestal hrať a usmial sa naším smerom. Vstal a kráčal k nám. Uklonil sa mi a následne sa narovnal.
,,Zdravím vás, slečna Diana. Volám sa Filip. A dnes vás budem učiť klasické tance určené presne pre plesy. Zavolám svojho spoločníka. A môžeme začať... Liam!" zavolal a otočil sa.
Dvere, ktoré boli v rohu miestnosti, sa otvorili. Dovnútra vstúpil mierne vysoký chalan, či muž..? Mal krátke vlasy, hnedé oči a mal na sebe biele tielko, cez ktoré bolo veľmi dobre vidieť, ako na sebe tvrdo pracuje. Outfit dopälňali džínsy a napokon tenisky. Čudovala som sa, že taký pekný chalan tu pracuje. Liam kráčal cez celú miestnosť k nám a usmial sa. Uklonil sa a chytil mi ruku.
Pobozkal jej chrbát a ozval sa: ,,Teší ma, slečna. Ako už viete, som Liam a budem vaším spoločníkom počas týchto dvoch hodín." Zapýrila som sa a milo sa usmiala.
,,Aj mňa teší. A pokojne mi hovorte Diana," odpovedala som.
,,Ako si želáte," povedal a pustil mi ruku. Narovnal sa.
Filip nakoniec prelomil ticho. ,,Takže, keďže sme tu všetci, môžeme začať. Diana a Liam, poďte sem." Zavolal nás. Pristúpili sme k nemu. Boli sme takmer pri klavíri.
,,Otočte sa k sebe. Liam, chyť pravou rukou Dianu okolo pása. Ľavou rukou drž jej pravú ruku. Diana, dajte ľavú ruku za Liamove rameno a stojte." Išiel ku pianu.
,,Je to vtipné," zašepkala som.
Liam sa zasmial. ,,Neboj sa, zvykneš si na to. Hostiny sú tu často a musíš sa naučiť všetky tance. Nikdy nevieš, akú hudbu pustia," žmurkol. Usmiala som sa.
,,Môžeme začať úplne známym tancom, a tým je valčík. A potom waltz. Dúfam, že to zvládneš, Diana."
,,Spoľahnite sa," usmiala som sa.
,,Dobre."
Začal hrať a Liam radil ako treba postupovať s nohami. Trénovali sme to hodinu a potom ďalšiu hodinu waltz. Začala som tomu chápať. Na konci sme zatancovali obidve tance hneď po sebe a išlo mi to skvelo. Keď sme skončili, Liam ma zaklonil tak, že som skoro spadla. Našťastie som sa ho chytila okolo krku. Ozval sa potlesk. Spoločne s Liamom sme sa narovnali a pozreli sa tým smerom. Stál tam Zayn a usmieval sa od ucha k uchu. Ešte na chvíľku nám daroval potlesk a presunul sa k nám. Liam a Filip sa mu uklonili a ostali tam stáť.
,,Môžete už ísť. Ďakujem vám," ozval sa Zayn, ktorý mal u nich rešpekt. Všetci ho poslúchali, akoby tu bol kráľ. Liam a Filip sa ešte uklonili.
ESTÁS LEYENDO
Zákerná Hra [z.m.] ✔
FanficÚryvok z príbehu: » ,,Prečo mi to robíš?" spýtala som sa celá roztrasená. Ruky a nohy sa mi triasli, aj keď som ich mala zase pripútané. Visela som nad zemou, hlavou ležiac na studenej stene za mnou. Slzy mi tiekli po tvári a vzlyky boli čím ďalej t...