dvadsiata deviata kapitola

904 61 12
                                    

Vošli sme do miestnosti, ktorá bola obklopená Zaynovými mužmi. Každý muž stál pár metrov od svojho suseda. Ani nežmurkali, keď som si ich všimla na prvý pohľad. No moje oči si hneď všimli muža, ktorý sedel na gauči spolu s Emmou. Mojou ex najlepšou priateľkou a môj ex priateľ vedľa nej fajčil cigaretu. Všimla som si, že Zaynova tvár stvrdla a mal vážny výraz v očiach. Nikdy som ho nevidela takého nahnevaného. Len som mu stlačila ruku, ktorú som stále držala v pevnom spojení. Cítila som, ako sa trochu uvoľnil. Vydýchla som si a pozrela smerom na tých dvoch, čo sedeli na gauči. Oni si nás hneď všimli a pohľady opätovali. Avšak Emmini pohľad ma znepokojoval.

Chcela som z tejto miestnosti čo najrýchlejšie zmiznúť a nevrátiť sa. Ale neurobila som to. Sľúbila som Zaynovi, že vedľa neho budem aj keby sa hocičo. Zayn nemal ani najmenšie tušenie, že mám veľký nôž skrytý pod tričkom. Dala som si ho tam, keď sa Zayn obliekal a rozprával so s jedným zo svojich mužov.

Harry zabodol pohľad na mňa a usmial sa. ,,Vidím, že ti je lepšie. Ako sa cítiš pri mužovi, ktorý ti ublížil v tomto dome? Povedz mi," ozval sa. ,,Alebo si mu už roztiahla nohy a pojebal ťa tak, že si na jeho skutky zabudla?"

V mojom tele práve koloval taký hnev, až som si myslela, že vybuchnem. No neurobila som to. Nechcela som mu ukázať moju slabosť a zdvihla k nemu pohľad. Moje oči vyžarovali prázdnotou.

,,Nemusíš sa do toho starať. Je to moja vec. Mal by si sa hanbiť ty, za to čo si spravil mne pred pár hodinami, keď som u vás bola," odvetila som a zadívala sa na Emmu. Tá sa skôr šokovane pozerala na Harryho a vyšmykla svoju ruku z tej jeho. Vstala a odstúpila od neho.

,,To si neurobil... Nemohol si... Harry. Ako si nám to mohol spraviť?!" skríkla. Prešli mnou zimomriavky a pritúlila som sa k Zaynovi bližšie. Zayn ma objal okolo pása a pobozkal do vlasov. Harryho oči vyžarovali také zúfalstvo, až vstal a pozrel sa do Emminých oči.

,,My sme spolu nič nemali. Len som sa s tebou zahrával ty naivná krava. Nikdy som ťa nemiloval, ani nebudem. Radšej mi zmizni z očí," odvrkol k nej. Odvrátil pohľad a pozrel sa na Zayna.

,,Prišiel som si po niečo, čo je moje. Tak mi ju vráť. Tebe nebude patriť!"

,,To záleží na nej ku komu rada pôjde. Princezná? Povedz nám, kam radšej pôjdeš? Ostaneš alebo odídeš s ním?" Pozrel sa na mňa Zayn. Pozrela som sa na Harryho a potom na Zayna. Pritisla som sa k Zaynovi a pobozkala ho na pery.

,,Ostanem s tebou," zašepkala som. Vtedy sa Harry rozbehol k nám a ja som mala ruku presne tam, kde mám nôž. Vytiahla som ho a keď bol pri nás, rozbehla som sa oproti nemu a presne mu nožom trafila do srdca. Pozeral sa na mňa tak bolestivo, že som mu nôž vytiahla z hrude a jeho telo padlo na kolená. Jeho oči sa upierali na mňa a vtedy vyslovil posledné slová.

,,Miloval som ťa, a stále aj budem. Nezabudnem na naše chvíle..."

Jeho telo padlo bez života na zem. Na podlahe sa začala tvoriť kaluž krvi. Stále som držala krvavý nôž v ruke. Pozrela som sa naň a roztriasli sa mi ruky. Nôž padol na zem a ja s ním. Rozplakala som sa. Všetka moja bolesť bola taká silná, že som už nevnímala nič. Nevšimla som si ani Zayna, ktorý so mnou komunikoval a snažil sa ma dosť do stavu, kde by som vnímala. Po mojich lícach stále tiekli slzy a môj pohľad smeroval na skazu, ktorú som spravila. Zabila som človeka... Zabila som upíra... Zabila som kráľa upírov...

‚Je koniec,' pomyslela som si. Nikdy som nikoho nezabila, ale nechcela som aby na nás zaútočil. Veď Harry mi neraz ublížil nielen fyzicky, ale aj psychicky. Od toľkého premýšľania sa moje oči zatvorili a ja som vpadla do tmy.

Zákerná Hra [z.m.] ✔Where stories live. Discover now