6

189 10 0
                                    

Het was donker, waar was ze? Jenni stond middenin een groot bos, alleen het was kaal. Er waren geen bladeren aan de bomen, geen gras op de grond, geen dieren, niks. Alles was kaal. Er waren wel een paar vleermuizen, maar dat was dan ook het enige. “het huisje…. Ga naar het huisje….daar ben je veilig..” hoorde ze iemand in haar oor fluisteren. Ze keek achterom, niemand. Ze was alleen. “volg de goede vleermuis…..” hoorde ze van dezelfde stem. Ze zag allemaal vleermuizen, maar welke van de duizend was het? Die ene, de grootste? Ze wist het niet, ze wist niks meer. Er zat een kleine vleermuis op een tak, gescheiden van alle anderen. Dat was hem! Hij vloog weg, het donker in. Jenni rende zo hard als ze kon, maar kwam niet vooruit. Ze hoorde aan de andere kant van het bos een stem. ‘Help! Iemand? Help me dan…!’ het was Hope! ‘Hope? Hope ben je daar??’ riep Jenni. ‘Jenni! Help! Er zit iets achter me aan, het komt ook achter jou aan! Pas goed op voor….’ Het werd stil. ‘Hope? Hope!’ geen antwoord. Ze zag de vleermuis weer, ze probeerde te rennen, maar het lukte niet. Ze zat muurvast. Ze probeerde met alle kracht te rennen. Geen beweging. Op dat moment zag ze een donkere schaduw. Het komt langzaam naar haar toe. En ineens… net volle vaart komt het op haar af. Jenni schreeuwt het uit. “help!”

Met een schrik word Jenni wakker. Gelukkig, het was allemaal maar een droom….

SurviveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu