*Clary
Ciagle mysle ze Lili wygada o naszej krwi ale chyba nie powtorze chyba
Kurcze ten Jace jest ladny . Nie Clary wez sie w garsc nie mozesz . Ale . Nie ma ale . Rozpakowalam sie i poszlam pomoc Lili
Gdy weszlam do pokoju byl wielki balagan wszedzie rzeczy porozrzucane no nic . Pora sprzatac . Gdy juz byl porzadek Lili zaczela dziwny temat
- Clary
- Tak
- Ten Jace jest bardzo ladny
- coooo
- noooo ile on ma lat
- 17 tyle co ja
- No a ja jutro koncze 15 lat to o 2 lata starszy
- Lili !! Oglupialas
- Zartowalam
- Sebastian by go zabil jak byscie byli razem
- Taaaa ale ty to co innego
- Slucham??
- No widzialam jak na ciebie patrzyl
Oo robie sie czerwona
- Nie prawda
- taaaa a te roze na policzkach
- to yy no no nic takiego . Dobra skonczmy ta dziwna rozmowe i chodz na trening
Gdy schodziłysmy na trening było juz pozno myslalam ze wszyscy bede spac ale jak sie okazalo cwiczyli Alec Isabelle i Jace to znaczy on siedzial .
Gdy weszlysmy na sale kazdy sie do nas umiechną a ja i Lili odwzajemnilysmy umiech. Lili ubrala sie w workowatą bluzke ktorą jej pozyczylami w spodenki . Ja natomianst ubralam sie w białą bluzke po brzuch tak samo luźną
I tak samo w spodenki tylko ze ja troszke krotsze . Jak kazdy wie rodzina Morgesternow jest najlepszymi wojownikami w srod wszystkich Nocnych Łowców . No ale nie mielismy tego pokazywac . Ale ja nie zamierzam przegrywac
* Lili
Gdy weszłysmy do sali treningowej kazdy sie do nas usmiechnal . Był tam jeszcze jeden chlopak ktory przyjechał ponoc jakies 3 godz temu . Cha cha moge sie zalozyc ze Clary go nie zauwazyla bo ona nie patrzy na chlopakow w moim wieku . Ma na imie Max i ma 14 lat tak jak ja aaaa ale super jest przystojny i sie mi ciagle przyglada . Moze sie zakochal . Nie dziwie sie przeciez jestem bardzo ladna . Jeju co ja mowie . Co sie ze mną stalo . Niedobrze. No nic . To od czego zacząć . Odbieglam od Clary bo znalazlam materace a jestem swietna gimnastyczka . Ale Clary jest lepsza .
* Clary
O jejciu nie zauwazylam chlopca w Lili wieku no trudno gdzie ona biegnie . Aha znalazla materace chacha cala ona gimnastyka tance walki cha cha ale nauka to na ostatnim miejscu chociaz jak na swoj wiek to i tak ma wiedze jak maturzysta ma mozg dziewczyna .
Ja osoboscie poszlam cwiczyc na manekinie . A potem zaczelam strzelac do celu norzami . Zapomnialam ze mialam byc niezdarna ale przypomnialam sobie dopiero w tedy kiedy moje norze sie skonczyly . No i rowniez wszyskie trafily w sam srodek . O jej nie zauwazylam kiedy Seba wszedl . Ale bedzie . Chyba chce ze mną cwiczyc ciosy . Teraz moge sie pochwalic bo ojciec wyszkolił mnie tak ze jestem lepsza niz Seb ale no trudno sie mowi . Nagle wpadla Maryse i powiedziala ze cwiczymy paramiale takimi jak ona rozkaze . Lili byla z Maxem ,Sebastian z Izzy Alec sobie gdzies poszedl no nic a Ja z Jacem taaaaa ale mieli ze mnie ubaw ze mnie tak dobrali a predzej Seb i Lili z Jeca bo kazdy wiedzial ze go pokonam z zamknietymi oczami ale bede sie starala dac mu fory cha cha . Najperw bili sie Lili i Max heh Lili wygrala potem Seba i Izzy mieli remis dal jej duuuze fory . Zakocham sie w niej na 100% no i teraz ja i Jace . Jace zaczal mnie atakowac ja bez problemu odskoczylam . Potem chcial mi podciac nogi swoimi tak samo bez problemu podskoczylam . A teraz ja zaczelam atakowac i upadl na ziemie . Kazdy to znaczy ja Seb i Lili wykrzyczelismy PRZEGRAŁEŚ kazdy upadl ze smiechu no opucz Maryse . Nawet Izzy i Max sie smiali . Natomiast Jace mi sie tak wptrywal uwodzicielskim wzrokiem z chytrym usmieszkiem . Nie zamierzam czytac w jego myslach ale wiem ze jest we mnie zakochany . Plus on tak slicznie pachnie . Kurcze no i mam klopot . Jestem zakochana po uszy . Eksra . Ale to co zaraz opowiem najbardziej mnoe rozwaliło i bylam za bardzo zdezorientowana aby zrobic unik . Jace nagle sie podniusl złapał mnie za talie i mnie tak z nikąd pocałował w usta . Na szczescie Seba juz wyszedl . Gdy sie zorientowalam co sie stalo odepchnelam go i ucieklam tak aby nie zauwazyli jaką mam czerwoną twarz .
CZYTASZ
Dary Anioła : Inna historia
FanficZważając na fakt ,że książkę tę pisałam dawno narobiłam dużo błędów i będę je poprawiała, ale nie za szybko. Mam wiele pomysłów na książki, które uciekają i musze je zapisywać oraz dużo nauki. Dziekuję ,pozdawiam i zapraszam Kochani. " Clary 17-letn...