Rano wszystkie nastolatki ponownie zebrali się nad jeziorkiem. Za chwile przyszli też wszystkie lwy i lwice z Lwiej Ziemi z Rafikim. Władcy wraz z Rafikim Kopą i Vitani staneli na dużym głazie. Rafiki zaczął mówić:
-Obserwowałem was. Wasze poczynania i charaktery. Stwierdziłem kto będzie kim. Agar oczywiście będzie królem. Valax i Tojo będą lwami patrolującymi a Chaka i Ares walczącymi. Lwicami polującymi będą Mercy Araney Lisa i Idia ale zaczekajcie chwilę. Muszę na chwilę wrócić do mojego Baobabu aby zapytac się duchow która z was ma przewodzic polowaniom.-Rafiki odszedl.-Hahahah Leah a ciebie nie wymienil. Czysbys była nikim! Hahaha! - Leah odbiegła.
-Ares co ty zrobiłes krzyknęła Idia. I odeszła od niego.-To ja napewno będę przewodzić polowaniom-powiedziała do Idi Lisa.
-Ta napewno.Leah siedziała na jakimś kamieniu i myślała czy Ares nie miał racji.
-Jestem beznadziejna.
-Wcale nie. - koło niej pojawił się duch.
-Czy ty jestes moim duchem?
-Idia ci powiedziala ze istnieją takie duchy?
-Tak. A kim jesteś?
-Jestem Ahadi twój pra pra dziadek. A ty wcale nie jestes beznadziejna. Chcę ci przypomnieć ze Rafiki nie dokończyl mowic. To nie jest możliwe abyś nie miała swojego przeznaczenia. A teraz idź kibicować siostrze.
-Dzięki. A mam jeszcze jedno pytanie.
-Słucham?
-Czy mógłbyś powiedzieć mi kto jest duchem Agara Mercy i Lisy?
-Tak. Duchem Agara jest mój ojciec Mohatu. Duchem Mercy jest moja matka Ira a duchem Lisy jest Zira.
-Co????
-Tak. Zira w ostatniej chwili się zmieniła. A teraz już idź bo czuję że Rafiki się zbliża do jeziora.
-Dobrze i dziękuję.-Dobrze. Wróciłem i zdecydowalem. A więc lwicą przewodniczącą w polowaniu będzie Idia! Wszyscy byli zadowoleni oprócz Lisy.
A Leah będzie zwiadowcą!
-Kim? - zapytała się Leah.
-Zwiadowca sam partroluje tereny ale bardziej rozległe niż Lwia Ziemia. Gdy coś zobaczy to może sama wczyć lub rozdzielac zwierzęta lub pójść po lwy patrolujące lub walczące. Musi umieć dobrze walczyć i patrolowaći skradać się a także szybko uciekać.
-Widzisz mówiłem że kimś będziesz odezwał się Valax.-Głupia Idia.
-Masz racje-przy Lisie zjawił się duch Ziry.
-To co mam zrobić?
-Ja na twoim miejscu bym się na niej zemściła.
-Dobry pomysł!
-Co ty mówisz?! - Przy Lisie zjawiła się jej siostra a Zira zniknęła.
-Ach Mercy nie wtrącaj się w nie swoje sprawy. - i odeszła.
Teraz Mercy nie wiedziała co zrobić. A jakiś głos powiedział:
-Idź za swoim sercem.- i juz sie nie odezwał.
Mercy powiedziala do siebie:
-Widac Ira jest tajemnicza....Koniec
Czas na pytanka:
1.Spodziewaliście sie takiego "zawodu" Leah?
2.Czy Lisa zemści się na Idi? Jeśli tak to jak?
3.Co zrobi z tym Mercy?
CZYTASZ
Król lew 4- kolejne pokolenia
FanfictionNie zrobili krola lwa 4 wiec ja postanowilam to zrobic. kto lubi tą bajke niech wchodzi!