Kovu stał na czubku Lwiej Skały i patrolował z niej teren. W oddali zobaczył bitwę Mercy Tojo Chaki Idi Lisy Aresa i nieznanego lwa i lwicy. Zawołał Kopę i natychmiast tam ruszyli. Jednak zanim dobiegli Ares rzucił ostatni cios Tojo. Biały lew padł bezradnie na ziemię. Wtedy rozwcieczeni Kovu i Kopa włączyli się do walki. Mercy podbiegła do Tojo i zaczęła płakać:
-Tojo ty będziesz żył!!!!!
-Przepraszam ale mój czas dobiega końca....
-Ale Tojo ja miałam dla ciebie dobrą nowinę...
-Co?
-Ja jestem w ciąży. To miała być dla ciebie niespodzianka....
-Chaka uwielbia dzieci...
-Co to ma za znaczenie?
-Hym kiedyś nie przepadałem za dziećmi. Chaka uświadomił mi że one są wspaniałe....
-Tak ale....
-Pamiętaj zawsze będę przy tobie i przy dzieciach. Kocham cię.-Lew zamkną oczy.
-Ja ciebie też.
Mercy obróciła się. Walka się skończyła. Kovu wygnał Lisę Aresa i dwa pozostałe lwy a reszcie rozkazał wrócić na Lwią Skałę. Wszystkim trudno było się pozbierać po śmierci Tojo a w szczególności Araney i Mercy. Po jakimś czasie wszyscy się z tym pogodzili. Większąść lwic ze stada także zaszło w ciąże. Agar i Araney wzięli ślub i stali się władcami lwiej ziemi.Agar nie mógł się doczekać południa ponieważ dzisiaj na świat miały przyjść jego dzieci. Mercy tydzień temu urodziła córkę: Iris. W południe pobiegł do baobabu. Zobaczył Araney która trzymała między łapami lewka i lwiczke.
-Są przepiękne.-odezwał się król i przytulił się do ukochanej.
-Jak je nazwiemy?
-Proponuję aby lwiczkę nazwać Vivian (czytaj: Wiwian).
-Pięknie. W takim razie lewek będzie Mefisto.
-Okej. I zostanie królem jak głosi prawo.
Tego samego dnia odbył się chszest i urodziły się dwa lwiątka:Leah urodziła synka: Bastę a Idia także synka i nazwała go Silva (czytaj: S ilwa)Vivian (córka Araney i Agara)
(Ten złoty po prawej) Mefisto (syn Araney i Agara, brat Vivian)
Iris (córka Mercy i Tojo)
(Ten po lewej) Basta (syn Leah i Valaxa) i (ten po prawej) Silva (syn Idi i Chaki)
Przepraszam was za długą nieobecność. Dzisiaj takie krótkie bo to przejście do nowego pokolenia.
CZYTASZ
Król lew 4- kolejne pokolenia
FanfictionNie zrobili krola lwa 4 wiec ja postanowilam to zrobic. kto lubi tą bajke niech wchodzi!