Z początku nie chciałam go robić i umieścić wszystkie informacje w opisie, ale ostatecznie zdecydowałam się zrobić wstęp.
Każda karta shipu będzie wyglądać tak:
Nazwa części: ktoś x drugi ktoś
1. Nazwy shipu (jeśli istnieją, jak nie ma, to się w coś pobawię, chyba że będzie to brzmieć zbyt głupio)
2. Krótki opis (skąd jest, historia relacji, w kanonicznych jak się stał kanonem)
3. Moja opinia
4. Akapit, w którym możecie polecać opowiadania (swoje i innych) o danym shipie (nawet jeśli jest wątkiem drugoplanowym)
Pod każdym shipem zapraszam Was do wyrażania opinii na jego temat. Można nawet hejcić ship bez powodu, tylko proszę nie obrażać mnie i innych użytkowników, którzy mają na temat danego shipu inne zdanie.
Części wrzucam losowo i bez układu w stylu "robię najpierw shipy z serii X", ale w publikacji będę sie trzymać tego, żeby wszystkie shipy z danego uniwersum były obok siebie, dla wygody szukania.
Pamiętajcie, że możecie mi podsyłać shipy! Tylko proszę o opisywanie ich tak, jak pisałam wyżej, bo nie zawsze znam damy ship i gdybym miała opisywać coś, czego nie znam, byłoby nieciekawie. Oczywiście przy każdej podesłanej mi notce wymienię autora, chyba że chciałby zostać anonimowy. Wszelkie shipy proszę wysyłać mi na priv.
W zaczątku Klubu, który niektórzy z Was kojarzą z Wikii, było tak, że osoba zgłaszała się do mnie i ja dopisywałam ją do listy członków. Ale jestem zbyt leniwa, żeby robić listę członków, więc kto chce oficjalnie należeć do Klubu, niech wpisze się w następnym akapicie.
Członkowie Klubu Shipperów:
Oczywiście nie trzeba się wpisywać, żeby komentować shipy, ale byłoby mi miło, ponieważ dzięki temu łatwiej znaleźć się wzjaemnie! :D
Klub Shipperów chętnie sponsoruje opowiadania z shipami, konkursy z shipami i wszystko, co shipów dotyczy! Jeśli chcesz, by Klub zasponsorował coś od Ciebie, napisz na priv.
CZYTASZ
Klub Shipperów
RandomBo chyba każdy lubi shipować postacie, nie? *słyszy milion odpowiedzi ludzi, którzy nie lubią shipować, ale je ignoruje* To skoro każdy lubi shipować, to dlaczego by tak nie zebrać wszystkich shipów w jednym miejscu? Tak, zgadliście, Klub Shipperów...