Nazwa shipu: Ekhem, może to zostanie mój osobisty kącik kreatywności? Dobra, let's łączmy names! (Podziwiajcie mój angielski). Orecho? XD Prawie jak Oreo. Lubię to. Albo Echoropo xD Dobra, chyba nie powinnam się bawić w nazwy shipów.
Wydaje mi się, że ten ship jest kanoniczny, ale kto wie, co Oropo chodzi(ło) po głowie. A ship oczywiście z "Wakfu".
Nie wiadomo, jak się poznali, jednak wiemy, że Echo od początku popierała plany Oropo. Chodzi o te zakładające zniszczenie bogów i zastąpienie ich nowymi. No i tak sobie popierała, popierała, aż zakochała się w Oropo. W sumie to nieszczególnie wiem, co on myślał o niej, zwłaszcza że przez bycie tak naprawdę częścią Yugo myślał o Amalii... Ale po całej zaczepistej walce stało się tak, że Echo przetransportowała wszystkich do wymiaru bogów, a sama została w wymiarze Oropo z Eliakubem, który miał eksplodować i z samym Oropo. No i wtedy się pocakowali i to wyglądało tak, jakby Oropo rzeczywiście kochał Echo. Ale niestety się tego nie dowiemy, bo Eliakub sobie eksplodował, wymiar został zniszczony, a oni zginęli.
A mnie i tak najbardziej ciekawi, co stało się z dofusami...
Lubię ten ship, ok. Ale Echo i tak ma pecha. Lol. I w ogóle dochodzę do wniosku, że trzeci sezon Wakfu jest najlepszy, bo są tam cztery piękne shipy, podczas gdy w dwóch poprzednich tylko jeden z nich był kanonem, z jednego shipu znaliśmy tylko jedną postać, a Oropo i Echo jeszcze nie było, w każdym razie pokazanych.
A Wy co sądzicie o tym shipie?
Tu można polecać fanfiki o nich:
Ode mnie: Dzisiaj Walentynki i koniec shipów z Wakfu jednocześnie! Przypadek? Nie sądzę! W każdym razie wieczna singielka Ako życzy Wam znalezienia miłości, nieważne, czy będzie prawdziwa, czy fikcyjna!
CZYTASZ
Klub Shipperów
AcakBo chyba każdy lubi shipować postacie, nie? *słyszy milion odpowiedzi ludzi, którzy nie lubią shipować, ale je ignoruje* To skoro każdy lubi shipować, to dlaczego by tak nie zebrać wszystkich shipów w jednym miejscu? Tak, zgadliście, Klub Shipperów...